تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

خطرناکترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۴ از نظر ورزشی و غیر ورزشی

  • کد خبر : 42513
  • 24 خرداد 1393 - 9:15
خطرناکترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۴ از نظر ورزشی و غیر ورزشی

تعداد زیادی بازیکن فوق‌العاده از نظر بازی و بازیکنان غیر قابل پیش‌بینی از نظر اخلاقی در جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال حضور دارند اما ترکیب این دو ویژگی یک بازیکن را واقعاً خطرناک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشیکمال مهر، خطرناکترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال که از ۲۳ خرداد در برزیل آغاز می‌شود به این شرح هستند:

** لوئیز سوارز، (اروگوئه) 

زدن گل با دست و اخراج در جام جهانی ۲۰۱۰ یکی از کوچکترین کارهای لوئیز سوآرز بود که بعد از آن با محرومیت به خاطر صحبت‌های نژادپرستانه مقابل پاتریک اورا بازیکن منچستر یونایتد، کتک زدن حریف و بسیاری حرکات خشونت‌آمیز دیگر ادامه پیدا کرد.
هر چند سوارز بعد از آخرین محرومیت خود به خاطر گاز گرفتن بازیکن حریف در جریان بازی، تمام حرکات قدیمی را کنار گذاشت و با گل‌های خود لیورپول را به رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس رساند.
سوارز ۳۱ گل در ۳۳ بازی زد و بعد هم در مصاحبه با اسپورتزایلوستریتد تأکید کرد که قصد دارد تصویر خود به عنوان پسر بد را از بین ببرد.
سوارز با ترکیبی از خصوصیات خوب بازی و خاطرات بد از حرکات حاشیه مسابقه، در این دوره برای اروگوئه بازی می‌کند.

**آنتونیو کاسانو، (ایتالیا) 

این اولین جام جهانی کاسانو بعد از عضویت غیرممتد ۱۰ ساله در تیم ملی ایتالیا است، کاسانو ۳۱ ساله یکی از بهترین فصل‌های خود را در ایتالیا گذراند و از شرایط بعد از عمل جراحی قلب خود در سال ۲۰۱۲ دور شد.
وی یکی از معدود بازیکنانی است که در غیاب زلاتان ابراهیموویچ کلمه اختصاصی خود “کاساناتا” را دارد کاپلو سرمربی سابق رم آن را اختراع کرد و با این کلمه به انفجارهای ناگهانی و سرکشی‌های وی اشاره داشت.
روابط اجتماعی نامناسب وی از دیگر ویژگی‌های بازیکن ایتالیا است.
کاسانو بعد از سکته قلبی در سال ۲۰۱۲ تا حدودی آرام شده و برای جام جهانی از وزن خود هم کرده است.

** ماریو بالوتلی، (ایتالیا) 

بالوتلی با وجود تنها ۲۳ سال، تاریخچه‌ای از “کاساناتا” دارد.
بالوتلی در دوران بازی در منچستر سیتی بارها با داستان‌های مختلف سروصدا به پا کرد.
یک بار با آتش زدن حمام خانه‌اش و بار دیگر با خبر پوشیدن لباس بابانوئل و رانندگی در شهر منچستر که مورد دوم واقعی نبود.
با این وجود بالوتلی یکی از بهترین مهاجمان جوان اروپا است و در مسابقات یورو ۲۰۱۲ نیز بسیار شاخص بود، وی ایتالیا را به عنوان یکی از بهترین گلزنان تورنمنت به فینال رساند هر چند بعد از آن به میلان نقل مکان کرد و با به دنیا آمدن دخترش کمی آرامتر شد.
بالوتلی هم مانند سوارز همیشه دردسر را جذب می‌کند و اگر شخصاً در ماجرای دست نداشته باشد سایرین برای وی داستان درست می‌کنند.

** سرجیو راموس، (اسپانیا)  

یکی از نفرات کلیدی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ و دو قهرمانی جام ملت‌های اروپا، در تیم رئال مادرید رکورد جالبی با بیشترین تعداد کارت قرمز دریافتی در تاریخ باشگاه دارد، راموس همچنین یک جام قهرمانی را به زیر اتوبوس انداخت و گاهی پنالتی‌های بسیار مهمی را از دست می‌دهد.
اما مدافع مادرید در این فصل مانند یک جاودگر ظاهر شد علیرغم تنها شش گل در طول فصل (که با توجه به پست مدافع طبیعی است) در بازی‌های آخر فصل و به خصوص فینال لیگ قهرمانان با یک گل حیاتی بسیار مؤثر عمل کرد، با این عملکرد راموس به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن سال در نظر گرفه می‌شود و عملکرد قوی در جام جهانی کمک بزرگی به این موضوع می‌کند.
راموس ممکن است گل منجر به برد تیم را بزند، به خاطر برخورد، حریف اخراج شود و در نهایت جام قهرمانی را نابود کند!

** کولو توره، (ساحل عاج) 

قبل از هر چیز کولو توره به تازگی از بیماری مالاریا (برای دومین بار) خلاص شده است، ضمن اینکه یکی از بدترین گل به خودی‌های امسال را به ثمر رسانده و گزارش شده است که گاهی خود را به جای یک فروشنده ماشین به نام “فرانکو” جا می‌زند! با این وجود وی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیکنان فوتبال باقی مانده است.
این جام جهانی با توجه به ۳۳ ساله شدن توره احتمالاً آخرین جام وی خواهد بود و مطمئناً تلاش زیادی برای به یاد‌ماندنی کردن مسابقات نشان می‌دهد.

** دیوید لوئیز، (برزیل) 

یک مدافع، یک هافبک و یک منبع جذب آشوب، لوئیز توانایی انجام هر کاری را دارد و البته اغلب اوقات تلاش می‌کند که تمام این کارها را در یک زمان انجام دهد.
گری نویل در مورد او می‌گوید: لوئیز به شکلی بازی می‌کند که انگار یک پسر بچه ۱۰ ساله در پلی استیشن کنترلش می‌کند این یکی از نزدیکترین نظرات به بازی لوئیز به شمار می‌رود.
لوئیز با استعدادی فوق‌العاده امکان زدن گل به دروازه هر دو طرف در جریان بازی را دارد ممکن است به طور تصادفی یک نفر را مصدوم کند و هر جای خالی چمن در ورزشگاه را بپوشاند.!

** جیمز میلز، (انگلیس) 

میلز گاهی به خاطر بی مزه بودن خود مورد تمسخر قرار می‌گیرد و حتی یک رکانت توییتر؟ با عنوان جمیز میلز خسته کننده ساخته شده است که شنیده می‌شود میلز به دنبال پیدا کردن سازنده این رکانت هم هست.
با این وجود این چهره خسته کننده تنها یک پوشش است و زمانی که میلز وارد زمین فوتبال می‌شود به شکلی بازی می‌کند که خلاقیت از آن می‌بارد این جام جهانی فرصت خوبی برای نشان دادن این جنبه از بازی ملی پوش انگلیس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x