تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

حامد سهراب نژاد هم از حضور در تیم ملی انصراف داد

  • کد خبر : 42373
  • 22 خرداد 1393 - 11:12

حامد سهراب نژاد کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام پیش از شروع اردوهای تیم ملی الف از حضور در تیم ملی بسکتبال انصراف داد.

به گزارش کمال مهر؛ در دو روز آخر تمرینات مرحله دوم تیم ملی بسکتبال شنیده شد که حامد سهراب نژاد کاپیتان تیم پتروشیمی بندرامام از حضور در تیم ملی انصراف داده است و مسئولان فدراسیون نیز با این موضوع موافقت کرده اند.

سهراب نژاد با توجه به قوانین سهمیه های ملی سال سختی را در لیگ سپری کرد و با وجود کاپیتانی تیم از مرحله پلی آف و به خصوص در جریان بازیهای منجر به قهرمانی دوم تیم مقابل مهرام از ترکیب تیم بیرون ماند.

بازیکن پتروشیمی قبلا هم با وجود خداحافظی از تیم ملی به اردوها دعوت شده و به کمک تیم آمده بود.

آخرین تمرینات دو تیم الف و ب  

مرحله دوم اردوهای تیم ملی فردا ۲۲ خرداد با یک تمرین به پایان می رسد. ملی پوشان امروز آخرین تمرین بعد از ظهر خود در این مرحله را سپری کردند و بعد از تمرینات سبک شوت و دوندگی شدید برای نیم ساعت، شروع به تمرینات بسکتبال کردند.

مهمد بچیروویچ که طبق اخبار برای مداوای صمد نیکخواه این بازیکن را تا اسلوونی همراهی کرده و صفاعلی کمالیان از غایبان تمرین عصر امروز بودند.

سرمربی تیم ملی صمد را به پزشک معالج سانی پسر خود معرفی کرده و شخصا پی گیر کار مداوای کاپیتان تیم ملی است اما از ابتدای دور بعدی تمرینات در اردو حاضر خواهد بود.

تمرینات سبک داورپناه 

سعید داورپناه که با آسیب دیدگی مچ و پس از آن زانو در پایان لیگ مواجه شده بود جزء بازیکنانی است که از سوی مسئولان فدراسیون اجازه استراحت در دو مرحله اول اردو را گرفتند اما داورپناه از ابتدای هفته برای انجام کارهای فیزیوتراپی و دویدن نرم به محل تمرینات تیم ملی مراجعه کرده و پی گیر وضعیت آمادگی و رفع مصدومیت خود است. داورپناه تا ۲۰ روز دیگر اجازه تمرین ندارد و پس از آن در صورت رفع مصدومیت به اردوی تیم ملی ملحق می شود.

وحید دلیرزهان هم مانند داورپناه باید ۲۰ روز دیگر به طور کامل از تمرینات دور باشد اما میثم میرزایی و اشکان خلیل نژاد به تدریج تمرینات سبک خود را ادامه می دهند و کنار تیم حضور دارند.

سایر بازیکنان تیم ملی بدون مشکل به تمرین ادامه می دهند.

اردوی بعدی از پایان خرداد 

برنامه بعدی تیم ملی هنوز قطعی نشده است اما ملی پوشان دو تیم الف و ب بعد از اتمام این مرحله از یکدیگر تفکیک می شوند و از روز ۳۱ خرداد دور بعدی اردوها آغاز می شود.

اردوی ترکیه که قرار بود اوایل تیرماه برگزار شود به احتمال زیاد لغو و تمرینات عادی تیم ملی پی گیری خواهد شد.

گفتنی است احتمال تغییرات در بین بازیکنان دعوت شده به اردو هم وجود دارد و ایزدپناه مربی تیم ملی ب از اضافه شدن ۲ یا ۳ بازیکن جا افتاده در صورت موافقت مسئولان سازمان تیمهای ملی خبر داد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x