تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کمک یک میلیون دلاری مفتی عربستان برای ازدیاد نسل در ایران

  • کد خبر : 41687
  • 14 خرداد 1393 - 21:10
کمک یک میلیون دلاری مفتی عربستان برای ازدیاد نسل در ایران

باید ارسال خواهران دینی به ایران را بررسی کنیم و موانع آن را هرچه سریعتر برطرف سازیم، امیدوراریم که در این چند روز آینده این مشکل برطرف شود.

به گزارش گروه فرق و مذاهب«کمال مهر» شیخ «عبدالعزیز آل الشیخ» مفتی عربستان سعودی در آخرین اظهارات خود مدعی شد که برای رفع خطر زیاد شدن شیعیان باید خواهران دینی ما برای ازدیاد نسل برادران اهل سنت در ایران دست به کار شده و به ایران بروند.

وی که چند روز پیش نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود، در ادامه افزود: اخیرا مراجع تقلید شیعه، شیعیان را تشویق به ازدیاد نسل می کنند، ماهم باید باتمامی قوا دست به کار شویم و نگذاریم شیعیان در ایران زیاد شوند.

وی در ادامه افزود: از تمامی مسلمانان درخواست داریم که به کمک اهل سنت ایران به پاخیزند و باکمک های خود اقدام شیعیان را سرنگون سازند.

او همچنین گفت: من به عنوان مفتی عربستان، شخصا هر ماه مبلغ یک میلیون دلار به برادران ایرانیم کمک می کنم تا که اقدام به تولید مثل کنند.

مفتی آل سعود در پایان گفت: باید ارسال خواهران دینی به ایران را بررسی کنیم و موانع آن را هرچه سریعتر برطرف سازیم، امیدوراریم که در این چند روز آینده این مشکل برطرف شود.


منبع:شیعه آنلاین

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x