تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

خودتان یک قلم مخصوص برای تبلت بسازید +تصاویر

  • کد خبر : 40720
  • 06 خرداد 1393 - 9:15
خودتان یک قلم مخصوص برای تبلت بسازید +تصاویر

مهم ترین چیزی که برای درست کردن چنین قلمی نیاز دارید، کاغذی است که بر روی صفحات خازنی کار کند. برای این منظور راحت ترین گزینه ای که می توانید پیدا کنید، کاغذ آلومینیومی دور شکلات ها است.

به گزارش کمال مهر، صفحه بزرگ تبلت ها فضای ایده آلی را برای نقاشی و طراحی به وجود می آورد، اما متاسفانه انجام این کار ها با انگشت کمی سخت است. قلم های زیادی در بازار پیدا می شود که به شما اجازه می دهد که طراحی را به صورت حرفه ای تری داخل تبلت ها انجام دهید، اما قبل از اینکه پول خرج کنیم و یکی از آن ها را بخریم، نظرتان چیست که ساخت یک قلم دست ساز را امتحان کنیم؟

مهم ترین چیزی که برای درست کردن چنین قلمی نیاز دارید، کاغذی است که بر روی صفحات خازنی کار کند. برای این منظور راحت ترین گزینه ای که می توانید پیدا کنید، کاغذ آلومینیومی دور شکلات ها است. البته پوشش تمام شکلات ها از نوع خازنی نیست و شاید مجبور باشید که چند مدل مختلف را امتحان کنید تا جنس مورد نظر ما را پیدا کنید. معمولا آنهایی که پشتشان نقره ای رنگ است، به احتمال زیاد می تواتند مفید واقع شوند.

در ابتدا کاغذ شکلات را مطابق با آنچه که در شکل مشاهده می کنید، برش بزنید. توجه داشته باشید که لبه بالایی حتما باید از دو قسمت تشکیل شده باشد.

در مرحله بعد یک دستمال کاغذی مچاله شده را بر روی مداد قرار دهید و لبه اول کاغذ خازنی را به روی آن بکشید و پایینش را چسب بزنید. سپس مداد را بچرخانید و لبه دوم کاغذ را به صورت به علاوه بر روی لبه قبلی قرار دهید و پایینش را مجددا چسب بزنید.

حال تنها کافی ست تا قسمت باقی مانده کاغذ شکلات را به طور کامل دور مداد بپیچید و پایین آن را چسب بزنید. به همین سادگی شما اکنون قلمی را در اختیار دارید که بر روی صفحه تبلت شما کار می کند. فقط توجه داشته باشید که حین کار کردن با قلم، انگشت شما باید با کاغذ شکلاتی که بر روی مداد کشیده شده است، تماس داشته باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x