تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

بدترین و خشن‌ترین تروریست‌ها در سوریه از کجا آمده‌اند؟

  • کد خبر : 40686
  • 05 خرداد 1393 - 17:56
بدترین و خشن‌ترین تروریست‌ها در سوریه از کجا آمده‌اند؟

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به موضوع تابعیت تروریست‌هایی پرداخت که از کشورهای دیگر به سوریه رفته اند.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه انگلیسی”ایندیپندنت” در گزارشی به موضوع تابعیت تروریست‌هایی پرداخت که از کشورهای دیگر به سوریه رفته اند.
این روزنامه روز دوشنبه در صفحه اول خود نوشت: بدترین و خشن ترین عناصر مسلح عضو گروه‌های اسلامگرا در سوریه، تابعیت انگلیسی دارند.
این روزنامه انگلیسی به نقل از یکی از فرماندهان گروه‌های مسلح در سوریه نوشت، اکثر اعضای گروه‌های تروریستی انگلیسی هستند، که خشن ترین افراد نیز به شمار می آیند؛ و در حال جدا کردن سرها و به صلیب کشیدن افراد هستند.
ایندیپندنت خاطرنشان کرد، “عبدالله البشیر” از فرماندهان مخالفان مسلح در سوریه با درخواست از انگلیس برای کمک به کسانی که آنها را “مخالفان میانه رو” نامید، به این کشور در خصوص خطر بازگشت این افراطی‌ها و ادامه فعالیتهایشان هشدار داد.
البشیر اظهار داشت: ۶۰ درصد از جنگجویان خارجی در سوریه وابسته به “دولت اسلامی در عراق و شام” (داعش) هستند که گروهی بسیار خشونت طلب است و سعی می کند در عراق و سوریه خلافت ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد که بیشتر این خارجی‌ها تبعه انگلیس هستند و بعضی از آن‌ها نیز از فرانسه، آلمان، بلژیک و بعضی از کشورهای خارومیانه و آفریقا و کشورهای عربی منطقه (خلیج فارس) به سوریه آمده‌اند.
ایندیپندنت می افزاید، این اعتقاد وجود دارد که ۵۰۰ انگلیسی برای جنگ به سوریه سفر کرده‌اند، که ۱۰ تن از آنان نیز از پای در آمده‌اند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x