تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

آزادی قهرمان شمشیربازی از دست گروگانگیرها در حال بررسی است

  • کد خبر : 40033
  • 02 خرداد 1393 - 9:01
آزادی قهرمان شمشیربازی از دست گروگانگیرها در حال بررسی است

معاون امنیتی وزیر کشور درباره آخرین وضعیت “حامد صداقتی” قهرمان شمشیربازی کشورمان که به گروگان گرفته شده است گفت: موضوع در حال پیگیری است ولی نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای آزادی وی اعلام کنیم.

به گزارش کمال مهر“علی عبداللهی” معاون امنیتی وزیر کشور  درباره آخرین وضعیت “حامد صداقتی” قهرمان شمشیربازی کشورمان که ۱۲ اردیبهشت‌ماه امسال گروگان گرفته شده بود، گفت: موضوع در حال پیگیری است ولی نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای آزادی وی اعلام کنیم.

همچنین علی اوسط هاشمی استاندار زاهدان نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در همین راستا با بیان اینکه هنوز به نتیجه‌ای درباره علت گروگانگیری حامد صداقتی دست پیدانکرده‌ایم، گفت: مستندات قوی در این باره وجود ندارد، ولی زیاده‌خواهی برخی از افراد می‌تواند علت این حادثه باشد.

وی تصریح کرد: ما درصددیم تا هرچه زودتر شرایط لازم برای آزادی این قهرمان کشورمان را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که حامد صداقتی، ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه “اپه” ایران، ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری توسط گروهی از اشرار در استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شد.

ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان که با دو همراه خود به نامهای محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است.

خواهر این ملی‌پوش شمشیربازی نیز با اعلام اینکه سفر برادرش به چابهار تفریحی بوده است، گفته بود که از طریق استانداری و دادستانی سیستان و بلوچستان موضوع را پیگیری می‌کنیم اما تاکنون خبری از برادرم نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x