تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

سفر خانوادگی برای توزیع موادمخدر

  • کد خبر : 39958
  • 01 خرداد 1393 - 9:46
سفر خانوادگی برای توزیع موادمخدر

باند خانوادگی توزیع مواد مخدر که در پوشش تفریح و مسافرت در شهرهای مختلف، ماده مخدر توزیع می کردند.، دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمیجان در تحقیقاتی از توزیع مواد مخدر از سوی افرادی ناشناس در یکی از مناطق شهری و حومه شهرستان مطلع شدند.

با شروع تحقیقات ماموران انتظامی دریافتند که یک زوج به همراه دو فرزند خردسال خود برای توزیع مواد مخدر از استانی همجوار مرکزی، در شهرهای استان حضور یافته و اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می کنند.

سرهنگ “محمدعلی فراهانی”، فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در این باره گفت: با اقدامات کنترلی انجام شده، ماموران انتظامی ، گزارش هایی از حضور این باند در یکی از شهرهای کمیجان به دست آوردند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از حضور این افراد در شهرستان، ماموران انتظامی آنان را با یک دستگاه خودروی سواری متوقف کردند و در بازرسی از خودرو مقدار ۴ کیلوگرم تریاک که در یک کیسه برنج جاسازی شده بود کشف شد.

فراهانی با اشاره به اعترافات متهمان خاطر نشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته از متهمان، آنها اذعان داشتند تحت پوشش مسافرت خانوادگی در شهرهای مختلف حضور پیدا کرده و با شناسایی سوژه های خود ، مواد مخدر را در بین جوانان توزیع می کردند.

متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x