تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

طرح باورنکردنی آئودی برای آینده +عکس

  • کد خبر : 39535
  • 30 اردیبهشت 1393 - 8:20
طرح باورنکردنی آئودی برای آینده +عکس

“آئودی QS” به طور اختصاصی برای ورزشکاران و افرادی که علاقه خاصیبه خودروهای لوکس دارند ساخته شده است. این خودرو برای آندسته افرادی است که زندگی پرتکاپویی دارند و قصد دارند فعالیت خاصی را به زندگی خود اضافه کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایکمال مهر آئودی شرکتی است که برای طرح های آینده خود ارزش بسیاری قائل می شود به طوری که گاهی اوقات چندین میلیون دلار را تنها برای این گونه طرح ها خرج می کند. مسئولین این شرکت در تلاشند تا خودروهای باورنکردنی را برای آینده آماده کنند.

“آئودی QS” به طور اختصاصی برای ورزشکاران و افرادی که علاقه خاصیبه خودروهای لوکس دارند ساخته شده است. این خودرو برای آندسته افرادی است که زندگی پرتکاپویی دارند و قصد دارند فعالیت خاصی را به زندگی خود اضافه کنند و این خودرو می توانند زمان آرامش بخش برای ایگونه انسان ها باشد.

این خودرو به صورت ۴*۴ ساخته شده است و موتور آن به طور پایه الکتریکی است اما یک موتور هیدروژنی برای تامین انرژی بیشتر در کنار آن قرار گرفته است پس می توان این آئودی را یک خودروی تمام هایبریدی تلقی کرد.

چرخ های این خودرو از انعطاف خاصی برخوردار هستند و می توانند به راحتی برای افزایش سرعت کمی شکل خود را عوض کنند. این مورد باعث افزایش سرعت و هدایت پذیری می شود. این خودرو ۳.۴ متر طول دارد و برای سال ۲۰۲۰ رونمایی می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x