تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۵ خودکشی اتفاقی و باورنکردنی +عکس

  • کد خبر : 39534
  • 30 اردیبهشت 1393 - 8:18
۵ خودکشی اتفاقی و باورنکردنی +عکس

خودکشی امری ناپسند در تمام دنیا است و افرادی که دست به این کار می زنند معمولا ترد شده و شکست خورده هستند. البته همیشه هم خودکشی امری عمدی نیست.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، در طول تاریخ اتفاقاتی رخ داده است که برخی از آن ها بسیار عجیب و غیر قابل باور بوده اند. در این میان افرادی نیز بوده اند که بر اثر اشتباهات فردی و یا برخی موارد دیگر باعث مرگ خودشان شده اند.

خودکشی با دسر    

در سال ۱۷۷۱ پادشاه سوئد برای صرف غذا به پشت میز رفت اما هیچوقت از آنجا بلند نشد. او بعد از خوردن غذای کامل و شاهانه خود دستور داد تا مقداری از دسر محبوبش را بیاورند. پس از خوردن ۱۷ کاسه دسر دستگاه گوارشی او نتوانست جوابگوی این همه غذا باشد و او همانجا مرد.

گوش دادن به موسیقی

شاید باورتان نشود که گوش دادن به موسیقی نیز بتواند باعث مرگ شود. اما این مورد برای “Isaiah Otieno” آمریکایی اتفاق افتاد. او در حال قدم زدن در کنار خیابان بود و با صدای بلند به موسیقی گوش می داد ولی ناگهان یک هلیکوپتر روی سر او سقوط کرد. گوش دادن به موسیقی باعث شد تا او صدای سقوط را نشنود و جانش را از دست داد.

مرگ با خودروهای تک نفره

حتما شما هم با وسیله های نقلیه ای که دارای دوچرخ هستند و باید به صورت انفرادی از آن ها استفاده کرد آشنا هستید. این وسیله توسط فردی به نام “James W. Heselden” انگلیسی تولید شد. این وسیله ها با استقبال خوبی رو برو نشدند چرا که ایمنی لازم را به همراه نداشتند. اما سازنده آن این حرف را باور نداشت اما همین باور نکردن باعث شد تا خود او در یک سانحه و در حالی که سوار بر همین خودرو بود جانش را از دست بدهد.

بازی های کامپیوتری

در یکی از عجیب ترین مرگ ها در سال ۲۰۰۵ فردی به نام “Lee Seung Seop” که اهل کره جنوبی بود شغلش را ترک کرد تا بتواند در مسابقات سراسری بازی های کامپیوتری شرکت کند. او بعد از ۵۰ ساعت بازی مداوم بر اثر اختلالات قلبی و عروقی و همچنین خشکی بدن جانش را از دست داد.

تست اختراع

هر مخترعی دوست دارد تا اختراعش را به همه دنیا نشان دهد و این دقیقا آرزویی بود که خیاط فرانسوی “Franz Reichelt” به دنبال آن بود. او یک چتر نجات اختراع کرد که با چترهای دیگر کمی تفاوت داشت. او برای تست کردن این چتر خود از بالای برج ایفل به پایین پرید ولی بدون اینکه اختراعش ذره ای به کمکش کند به زمین برخورد کرد و همانجا جانش را از دست داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x