تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس در البرز

  • کد خبر : 39499
  • 29 اردیبهشت 1393 - 18:42
دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس در البرز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری جاعلان حرفه‌ای اسکناس در این استان خبر داد.

 

به گزارش کمال مهر حبیب‌الله صادقی اظهار کرد: با هوشیاری ماموران پلیس اطلاعات استان البرز جاعلان حرفه‌ای اسکناس‌های جعلی که به صورت خانوادگی اقدام به جعل اسکناس و مدارک هویتی می‌کردند در حین امحای مدارک جرم در ماشین لباسشویی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی، مدارک هویتی و نگهداری سلاح و مهمات از سوی فردی به نام «ی- و» با همکاری همسر و یکی از دوستان خود در منطقه دولت آباد کرج، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

این مسئول افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، پس از اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سردسته باند را تحت نظر قرار داده و با کنترل ترددهای نامبرده در نهایت در یک فرصت مناسب وارد مخفیگاه متهمان شدند.

صادقی بیان داشت: ماموران در حین ورود به منزل، متهم را در حالی که در حال از بین بردن کلیه آلات جرم با استفاده از ماشین لباسشویی بود، دستگیر و پس از انتقال مدارک جرم به خارج از ماشین لباسشویی، ۲ نفر دیگر از متهمان به نام‌های «س- ن» و «ن -م» را به همراه ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اسکناس ۱۰ هزارتومانی جعلی، تعدادی مدارک شناسایی، یک عدد مهر جعلی ژله‌ای، مقادیری موادمخدر، یک دستگاه برش کاغذ اسکناس جعلی، تعداد دو دستگاه چاپگر رنگی و مقادیر زیادی اوراق چاپ اسکناس جعلی دستگیر کردند.

به گفته صادقی متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر جعل اسکناس و مدارک هویتی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: هادیان البرز، 

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x