تارخ انتشار: چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 09:17
کد خبر : 38547
بازدیدها: 191

10 خوراکی باورنکردنی برای لاغرها

همیشه لاغر کردن و رسیدن به اندامی مناسب یکی از سوژه های اصلی مطالب علمی بوده است و به همین دلیل کمتر به موضوع چاق شدن و افزایش وزن پرداخته شده است


به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر،چاقی بسیار زیاد و یا کمبود وزن هر دو از جمله مواردی هستند که نمی توان به آن ها به عنوان شرایط سالم نگاه کرد.

افرادی که کبود وزن دارند ضعیف تر هستند و  ممکن است به بیماری های مختلفی دچار شوند در حالی که با کمی غذا خوردن می توانند به وزن دلخواهشان برسند. در این مطلب بهترین موادی که برای چاق شدن می توانید مصرف کنید را معرفی می کنیم.

** گردو: گردو یکی از آحیل هایی است که به شما کمک می کند تا خیلی سریع و طبیعی چاق شوید. میزان امگا3 در این ماده بسیار زیاد است و از بیماری های مختلف در بدن شما جلوگیری می کند.

** شیر پرچرب: شیر به تنهایی می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین برد ولی بسیاری از پزشکان نوع کم چرب آن را توصیه می کنند شیرپرچرب تمام خواص شیر را دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می خواهند چاق شوند.

** نارگیل: نارکیل یکی از بهترین میوه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. آب نارگیل دارای مواد مغذی بی شماری است و کالری بالایی دارد که می تواند به شما در ازایش وزن کمک کند.

** موز: موز میوه ای که می تواند به عنوان یک کربوهیدارات سالم از آن نام برد یکی دیگر از  مواد خوب برای چاق شدن است. موز همچنین می تواند انرژی روزانه شما را نیز تامین کند.

** دانه های مغذی: از جمله دانه های مغذی می توانیم به تخم کتان، دانه هندوانه، شاه دانه و کنجد اشاره کنیم که هر کدام آن ها دارای اسیدهای چرب مفید برای بدن هستند و به شما در چاق شدن کمک به سزایی می کنند.

** بادام: بادام یکی از تنقلات سالم که می توانید روزانه از آن استفاده کنید. سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین مبارز بیماری های عصبی است. بادام نیز می تواند به افراد لاغر کمک به سزای بکند.

** روغن زیتون: هیچ پزشکی را پیدا نخواهید کرد که روغن زیتون را توصیه نکند. این روغن نه تنها به شما در چاق شدن کمک می کند بلکه از بیماری هیا قلب و عروقی نیز پیشگری می کند.

** سیب زمینی: منبعی عظیم از کربوهیدارات ها و همچنین مملو از مواد مغذی که البته همیشه به عنوان یک ماده چاق کننده از آن نام برده می شود.

** لوبیا: لوبیا مملو از پروتئین است و با کالری زیادی که دارد می تواند انرژی شما را برای کارهای سخت تامین کند و همچنین به شما در چاق شدن نیز کمک به سزایی می کند.

** موجودات دریایی:
 ماهی های آزاد و تن و همچنین میگو از جمله مواد دیگری هستند که دارای مواد مغذی مختلف مانند امگا3 هستند. این مواد همچنین به شما در داشتن بدنی سالم و چاق نیز کمک می کنند.

10 خوراکی باورنکردنی برای لاغرها
0
0
رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
”QR:
<div id="pos-article-display-72533"></div>
  • آخرین اخبار
  • سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی البرز شد
    شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی دستگیر شد
    نماینده کرج: کمبود فضای آموزشی در البرز به علت مهاجرت های بی رویه است
    هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی برگزار شد
    پایگاه بسیج شهدای گمنام باشگاه میلاد افتتاح شد
    ارتقای ۳۳ درصدی توان پهپادی نیروی هوایی ارتش
    «جواد امام» برای پاره‌ای از توضیحات به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب رفت
    «تداوم انقلاب» با «امام تحول»
    سطح معیشت خانواده نیروهای مسلح و ایثارگران ۱۰ برابر ارتقاء یافت
    سهمیه آرد نانوایان غیر فعال البرز به سایر واحدها تعلق می گیرد
    ناگفته‌های چلنگر از دوران سرمربی‌گری بلاژویچ در ایران
    نخستین اپلیکیشن کتاب صوتی اقوام ایرانی در البرز رونمایی شد
    حادثه ۱۹ بهمن ۵۷ پیش‌درآمد موثری برای پیروزی انقلاب بود/ ارتش ما امروز انقلابی‌تر، مؤمن‌تر، معتقدتر و آماده‌تر است
    دیپلماسی هنر ابزاری تأثیرگذار در روابط بین‌الملل
    اینجا هیشکی به اینا نمیگه بالاچشمتون ابروئه
    عفو رهبری محبتی پدرانه است
    چرا کی‌روش سرمربی قطر شد؟/ ماموریت ویژه مرد پرتغالی برای عنابی‌ها
    مخالفت سازمان لیگ با درخواست ملوان
    این تیم جوان بوی صعود می‌دهد (عکس)
    عقب نشینی یحیی؛ کیوسک ۱۹ بهمن
    تمامی حقوق متعلق به وبسایت خبری تحلیلی کمال مهر بوده و هرگونه کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز خواهد بود.
    Powerd By: K...
    0
    افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
    ()
    x