تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
1

قاچاقچیان مواد روانگردان شیشه در البرز دستگیر شدند

  • کد خبر : 38359
  • 22 اردیبهشت 1393 - 15:47
قاچاقچیان مواد روانگردان شیشه در البرز دستگیر شدند

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و عملیات ویژه ناجا سه قاچاقچی مواد روانگردان شیشه دستگیر و از آنها یک کیلو و ۳۵ گرم شیشه و دو قبضه سلاح کشف شد.

نسخه قابل چاپ

به گزارشکمال مهر از البرز، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید رضا شیرزادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس در یافتند که اعضای این باند سه نفره  اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه در منطقه ماهدشت کرج می‌کنند.

شیرزادی اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات منسجم و مشترک با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی پس از ورود به مخفیگاه قاچاقچیان، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری قاچاقچیان شده و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقدار یک کیلو و ۳۵ گرم شیشه، ۷۲۴ لیتر انواع مواد پیش سازو دو قبضه سلاح  کشف شد.

انتهای پیام/ ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38359

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x