تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

حضور بانوان در نمایش بازی‌های جام جهانی با همراهی نیروی انتظامی

  • کد خبر : 38102
  • 21 اردیبهشت 1393 - 10:50
حضور بانوان در نمایش بازی‌های جام جهانی با همراهی نیروی انتظامی

ابوالحسن داودی گفت: نمایش بازی‌های جام جهانی برای خانواده تدارک دیده شده است و حضور بانوان منعی ندارد.

کمال مهر:ابوالحسن داودی رئیس شورای صنفی  گفت:‌ بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، اکران بازی‌های جام جهانی اگر مصادف با سانس فیلمی باشد، منوط به کسب اجازه از صلاحیت فیلم است و اگر صاحب فیلم چنین اجازه‌ای ندهد، نمایش فوتبال در آن سانس غیرممکن خواهد بود.

وی ادامه داد: البته صرف اکران فیلمی در یک سینما این حق را به صاحب آن فیلم نمی‌دهد که در ساعاتی غیر از سانس نمایش فیلم خود، با اکران فوتبال مخالفت کند.

داودی عنوان کرد: اگر سانس یک فیلم با ساعت پخش فوتبال تداخل پیدا کرد و رضایت صاحب اثر جلب شد طبق مصوبه شورای صنفی نمایش ۵۰ درصد از حاصل فروش آن مسابقه به پخش‌کننده یا تهیه‌کننده آن فیلم تعلق خواهد گرفت،‌ مگر آن که به نحو دیگری،‌ با یکدیگر توافق کنند.

رئیس شورای صنفی نمایش افزود: نمایش فوتبال در سینما، برای خانواده تدارک دیده شده است و علی‌الاصول حضور بانوان در سینما دارای منعی نیست که البته با همراهی و مساعدت نیروی انتظامی و اماکن صورت خواهد گرفت.

داودی تصریح کرد: نمایش فوتبال در سالن‌های سینما تنها مربوط به بازی‌های جام جهانی است و در آینده ادامه نخواهد یافت.

وی افزود: من به مخالفان این جریان،‌ توصیه می‌کنم، یک بار از سالن‌های نمایش “هند‌” که پس از آمریکا دارای بزرگ‌ترین سالن‌های نمایش است،‌ دیدن کنند تا ببینند مردم چه شور و شعفی‌ در سالن‌های سینما دارند و متوجه شوند دلیلی وجود ندارد جو سینماها همیشه سنگین باشد.

وی خاطرنشان کرد: سینما در عین حال که ابزار فرهنگی است، یک تفریح سالم نیز محسوب می‌شود و فضای فرهنگی سینما نه تنها با شادی منافات‌ ندارد، بلکه بر گسترش جو شاد و جذب مخاطب به سینما نیز، کمک می‌کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x