تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

بازیگر شاهگوش با چهره‌ای متفاوت در رمضان ظاهر می‌شود

  • کد خبر : 37798
  • 20 اردیبهشت 1393 - 7:46
بازیگر شاهگوش با چهره‌ای متفاوت در رمضان ظاهر می‌شود

“حمیدرضا آذرنگ” در سریال “جاده قدیم”، با نقش و چهره‌ای متفاوت ایفای نقش می‌کند.

کمال مهر:”حمیدرضا آذرنگ” بازیگر سریال “جاده قدیم”، ، در خصوص نقش خود در این سریال ماه ‌رمضانی گفت: نقش “نعمت” را در این سریال ایفا می‌کنم شخصیتی که سال‌ها در تهران سرایداری می‌کند و پس از ازدواج با دخترعمویش همراه همسر و برادر همسرش به تهران می‌آیند و در تهران دچار مشکلاتی می‌شوند.

وی در خصوص تفاوت این نقش و با گریم متفاوتش اظهار داشت: این تفاوت را خیلی دوست دارم اگر قرار باشد به وادی تکرار بیفتیم ترجیح می‌دهم کار نکنم تا اینکه خودم را تکرار کنم.

وی افزود: این کار نوشته‌ی “امید سهرابی” از دوستان خوبم بود و علاوه بر‌ آن “علی تقی‌پور، تهیه‌کننده‌ی این کار زمانی که بازی در این مجموعه را به من پیشنهاد دادند،‌ با وجود اینکه من درگیر سریال شاهگوش بودم منتظر ماندند تا اینکه کار در سال جدید کلید خورد.

“آذرنگ” در خصوص ویژگی کار در سریالی برای ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کار در سریال مناسبتی ماه رمضان برای من اتفاق ویژه‌ای است زیرا که به طور قطع تأثیر آن لحظات روحانی که همه‌ی خانوداه‌ها دور هم جمع هستند سبب می‌شود تا کار بیشتر توسط مخاطب مورد توجه قرار گیرد و این برای من ویژگی خاص است و آن را بسیار دوست دارم.

وی در خصوص قصه‌ی سریال “جاده قدیم” و مناسبت آن با این ایام بیان کرد: این قصه با ایام ماه مبارک رمضان هیچ مناسبتی ندارد “جاده قدیم”،‌ یک درام اجتماعی با درون‌مایه طنز و کمدی موقعیت است.

“آذرنگ” تصریح کرد: شخصیت‌ها و قهرمانان قصه با آمدن از روستا به شهر دچار موقعیت‌هایی می‌شوند که طنازی‌هایی را ایجاد می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم زمانی که این سریال پخش می‌شود ما شرمنده‌ی مخاطبان نباشیم و از توجه مردم به این مجموعه لذت ببریم.

گفتنی است، سریال ۲۶ قسمتی “جاده قدیم” با کارگردانی “بهرام بهرامیان” و تهیه‌کنندگی “علی تقی‌پور” از یکی از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x