تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

دوران قلدری آمریکا به پایان رسیده است/ حادثه طبس ضربه شدیدی به آمریکا وارد کرد

  • کد خبر : 37200
  • 15 اردیبهشت 1393 - 18:03
دوران قلدری آمریکا به پایان رسیده است/ حادثه طبس ضربه شدیدی به آمریکا وارد کرد

نماینده مردم شهرستانهای کرج،فردیس،اشتهارد و آسارا گفت: چهره قلدر آمریکا نابودی ملتها را می خواهد و توقع دارد سایر ملتها نوکر و سرسپرده آمریکائیها باشند و این را به گور خواهند برد.

 

سرویس استانی کمال مهر، عزیز اکبریان  با توجه به شرایط جدید در تحولات بین ایران و آمریکا، توافق ژنو، ماجرای ابوطالبی، تداوم خصومت های آمریکا  اظهارداشت: تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام و به اسارت گرفتن ۵۳ نفر امریکایی در ۱۳ آبان که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) انقلاب دوم نامیده شد، یکی از بزرگ ترین اقداماتی بود که پس از پیروزی انقلاب علیه امریکا انجام پذیرفت.

وی افزود: از آنجایی که این عمل شجاعانه و بزرگ حیثیت ابرقدرتی امریکا را زیر سؤال برد، و ابهت این بت بزرگ شکسته شد، سردمداران کاخ سفید بلافاصله پس از اطلاع از تسخیر لانه ی جاسوسی، به موازات کوشش های دیپلماتیک، مسأله ی طرح تجاوز نظامی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و خونخار با برنامه ریزی که قرار بود در ۴ اردیبهشت ۵۹ (۲۴ آوریل ۱۹۸۰) با استفاده از پیشرفته ‏ترین امکانات نظامى این کشور و کمک‏هاى کشورهاى عربى و همسایه طرفدار آمریکا در جهت آزادسازى جاسوسان خود و براندازى نظام اسلامى ایران  اقدامی علیه کشورمان انجان بدهد، با امدادهاى غیبى الهى با شکست سنگینی روبه‏ رو شد.

اکبریان عنوان کرد: این حادثه‏ درست است که تجربه تلخى براى ملت ایران همراه داشت ولی  ضربه بسیار شدیدی به آمریکاییان وارد کرد وباید گفت این اتفاق چراغى فروزان براى مردم ایران در اعتقاد به حقانیت نظام اسلامى و ایستادگى در مقابل توطئه ‏هاى دشمنان بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای کرج،فردیس،اشتهارد و آسارا همچنین با اشاره دیگر اقدامات خصمانه  آمریکا در خصوص ملت ایران ادامه داد: در راستای توافقات ژنو پول های آزاد شده نفت ایران را به حسابی در بانک های سوئیس واریزمی کنند و با کمال وقاهت دادگاهی در آمریکا اموال بنیاد ایرانی علوی به ارزش ۴۵۰میلیون دلار که در راستای  تبلیغ فرهنگ اسلامی و زبان، ادبیات و تمدن فارسی از طریق کمک‌های مالی خیریه و انسان‌دوستانه در قالب برنامه‌های آموزشی، مذهبی و فرهنگی فعالیت می کرد  را مصادره میکند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن با عنوان اینکه آمریکائیها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند تاکید کرد: چهره قلدر آمریکا نابودی ملتها را می خواهد و توقع دارد سایر ملتها نوکر و سرسپرده  آمریکائیها باشند و این را به گور خواهند برد.
وی در پایان ابرازامیدواری کرد:  ملت ایران تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و با کمک نماینده های خود در مجلس شورای اسلامی و تلاشهای دولت جمهوری اسلامی مسیر تعالی و رشد را در همه زمینه ها بدست خواهند آورد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x