تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مردم استان البرز یکی از متدین ترین و مؤمن ترین مردم کشور است

  • کد خبر : 37003
  • 14 اردیبهشت 1393 - 18:23
مردم استان البرز یکی از متدین ترین و مؤمن ترین مردم کشور است

سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشکده فرماندهی(دافوس)، با اشاره به ظرفیت های عظیم استان البرز، مردم این خطه را یکی از متدین ترین و مؤمن ترین مردم کشور دانست و گفت: البرز نا هنجار نیست.

 

به گزارش خبرنگار کمال مهر؛ سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشکده فرماندهی(دافوس) سپاه پاسداران ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ، با اشاره به ظرفیت های عظیم استان البرز، مردم این خطه را  یکی از متدین ترین و مؤمن ترین مردم کشور دانست و گفت: البرز نا هنجار نیست.

سردار حسینی مطلق با اشاره به حماسه آفرینی دلیرمردان لشکر ۱۰ سید الشهدا، گفت: ۵ هزار شهید و ده ها هزار جانباز و رزمنده سند افتخار استان البرز هستند.
وی همچنین با اشاره به قومیت های مختلف در استان البرز گفت: با اینکه ۸۵ درصد جمعیت این استان غیر بومی است، اما کرج و حتی شهر های مهاجر پذیر اقماری این استان، متدین هستند. شرکت در راهپیمایی ها ،  شرکت در مناسبت و یادواره های شهدا و … گواه این موضوع است.
فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) در رابطه با عملکرد این نهاد در مدت فرماندهی وی گفت: هر چه خدمت و تلاش بوده مرهون زحمات همکاران و مردم بوده است.
وی افزود: با توجه به تمرکز جمعیت در مرکز شهرستان ، برآن شدیم تا با افزایش نواحی مقاومت در سطح استان، از ظرفیت بالقوه این استان استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: برای هر یک از شهرستان های استان البرز ناحیه مقاومت بسیج تأسیس شد و بر این اساس ،  تعدا د حوزه های مقاومت افزایش و به عدد ۴۰ افزایش یافت.
سردار حسینی مطلق  با اشاره به نقش زنان در جامعه و بسیج گفت: با توجه به اینکه۵۰ درصد جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند، بنابراین، در کنار حوزه های برادر، حوزه خواهران نیز راه اندازی و به تعداد برابر با حوزه های برادران توسعه یافت.
فرمانده دانشکده دافوس سپاه با توجه به افزایش تعداد نواحی و حوزه های بسیج اظهار داشت:  تعداد پایگاه های بسیج شهری طی این مدت ۵/۲برابر شد و مرز تعداد بسیجیان از ۵۸۰هزار نفر گذشت.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور کلیه مسئولین استانی و شهری ، امنیتی و انتظامی ، پاسداران و جمعی از خانواده معظم شهدا در سالن شهدای کانون جوانان بسیج ناحیه کرج برگزار شد از زحمات سردار بهرام حسینی مطلق در طول تصدی مسئولیت فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) تقدیر و بجای ایشان سردار علی استاد حسینی طی حکمی به عنوان فرماندهی جدید سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز منصوب شد.

IMG_5629

IMG_5673

IMG_5683

 منبع: هادیان البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x