گفتنی است، دریک طرح نوظهور معرفی شده از سوی شرکت آمازون این شرکت در نظر دارد به مشتریان خود اعلام نماید که هر محصول خریداری شده از سوی شرکت آمازون چه حجم و مساحتی از اتاق و یا فروشگاه آنها را اشغال میکند تا به این ترتیب در چیدمان اشیاء افراد دچار مشکل نشوند.
شرکت آمازون در نظر دارد این طرح را ابتدا برای مشتریان خانگی و آنگاه در فروشگاههای کوچک مورد آزمایش قرار دهد.
شرکت آمازون براساس آمارها با رشد شاخص چند درصدی در فروش محصولات خود در ماههای اخیر در سال ۲۰۱۴ مواجه شده است و همچنان درصدد تولید طرحهای نوظهور است.
انتهای پیام/