تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شکارچی “قوچ‌های پایتخت” دستگیر شد

  • کد خبر : 36686
  • 13 اردیبهشت 1393 - 9:49
شکارچی “قوچ‌های پایتخت” دستگیر شد

مردی که برای مصرف روزانه خود “قوچ” شکار می ‌کرد،‌ توسط ماموران کلانتری چیتگر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، در پی دریافت گزارشات شهروندان و مراجعه حضوری نماینده حقوقی اداره محیط زیست استان تهران مبنی بر اینکه فرد یا افرادی در ارتفاعات غربی تهران اقدام به شکار غیر مجاز می کنند پرونده ای در این رابطه در کلانتری چیتگر تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران ضمن انجام تحقیقات محلی و پس از اینکه از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت عامل و یا عاملان شکار های اخیر را دریافت کردند.

در ادامه مقارن ساعت ۱۷ روز گذشته عوامل این کلانتری به اتفاق نماینده و کارشناس اداره محیط زیست با در دست داشتن حکم قضایی از دادسرا ناحیه ۱۹تهران جهت دستگیری فردی بنام “منصور” به اتهام شکار حیوانات وحشی به آدرس شهرک غزالی مراجعه و بارعایت کلیه موازن شرعی قانونی وارد عمل شده و نامبرده را دستگیر کردند.

پس از دستگیری فرد مذکور در بازرسی از داخل منزل متهم یک راس قوچ وحشی-تعداد۲کیلوگرم گوشت حیوانات وحشی (قوچ) و تعداد دو قبضه سلاح شکاری و تعداد ۲۳۲عدد فشنگ کشف گردیده است.

سرگرد عبداله حسینی کلانتری ۱۵۴چیتگر رییس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: باتنظیم صورتجلسه اموال مکشوفه متم به کلانتری انتقال و بنا بر دستورمقام قضایی موارد مکشوفه در جای مناسب تحویل نماینده اداره محیط زیست داده شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x