تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

هشدار !! “نخودی ها” در حال عضوگیری از “خودی ها” / جریان انحرافی و اصلاح طلبان سر در یک آبشخور دارند

  • کد خبر : 36035
  • 07 اردیبهشت 1393 - 10:32
هشدار !! “نخودی ها” در حال عضوگیری از “خودی ها” / جریان انحرافی و اصلاح طلبان سر در یک آبشخور دارند

تمام آنهایی که احمدی نژاد را دوست دارند و سودای بازگشت احمدی نژاد به قدرت را در سر دارند ، باید یک خواسته از او داشته باشند و آن برائت از مشایی است.


به گزارشکمال مهر به نقل از “ره به ری” : این روزها رسانه های جریان انحرافی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با ماله کشی بر روی فسادهای سران این جریان ، از اساس وجود این جریان را انکار کنند.

در این میان رسانه هایی همچون “ج” از نجابت مردم سوء استفاده کرده و سعی در آن دارند که سران منحرف این جریان را گروهی مظلوم و علیه السلام جلوه دهند.

غافل از آنکه مردم هوشیار اند ، ما وقتی می نویسیم : جریان انحرافی ! مردم می خوانند : “م” ، “ر” ، ” “ب” ، ” الف” ، “ج” ، “ی” و …

بله ، ما وقتی از انحراف می گوییم ، مردم ناخود آگاه اطرافیان محمود احمدی نژاد را به ما نشان می دهند و مانند ما اقرار دارند ، که احمدی نژاد برای همه ما عزیز است اما بدون مشایی…

بعضی از همین امروز ، به این فکر می کنند که اگر فردا روزی ، خواستیم احمدی نژاد را برگزینیم ! مشایی را کجای دلمان بگذاریم ؟ با “امپراطور حرف های دشمن شاد کن” چه کنیم؟ با دوستی با ملت اسرائیل و اراجیفی که پیرامون ضعف انبیاء در مدیریت بیان شد چه کنیم ؟ یک کلام ، با اسفندیار رحیم مشایی چه کنیم؟

شکی در آن نیست که منحرفین اطراف احمدی نژاد از فتنه گران و در راس آنها “آقای ۵۹۸” خطرشان برای نظام کمتر است، اما اگر با دقت نگاه کنیم ، سر هر دو جریان را در یک آبشخور می بینیم.

وقتی “ص ، ز” در سال ۸۹ گفت: پس از مسائلی که در سال ۸۸ برای اصلاح طلبان رخ داد ، تنها امید ما به مشایی است !!  این خود نشان از آن دارد که جریان انحرافی ، “اسب تروا” اصلاح طلبان است در میان اصولگرایان…

مردم باید هوشیار باشند ، فراموش نکنیم فساد این جریان منحرف را که کار را تا به انجا رساندن که رهبر انقلاب ناچار شد با نامه کتبی در جهت برکناری سران آن از بعضی سمت ها اقدام کند . (البته این جریان آن قدر بی حیا است که همین امروز هم در جلسات محرمانه خود در توجیه دست نوشته کتبی رهبر انقلاب می گویند : دستخط حضرت آقا که حکم حکومتی نبوده است؟)

تمام آنهایی که احمدی نژاد را دوست دارند و سودای بازگشت احمدی نژاد به قدرت را در سر دارند ، باید یک خواسته از او داشته باشند و آن برائت از مشایی است.

احمدی نژاد باید بداند ، هزار هزار هم به تنهایی به شلمچه و مشهد و جمکران و جاهای دیگر هم که برود ، مادامی که در حلقه ولنجک نشینان است ، روی آرا حزب الله حساب نکند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x