تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

باید پرسید چرا “خاتمی” و “احمدی‌نژاد” از بیت‌المال به “ریچارد فرای” تقدیرنامه و خانه داده‌اند

  • کد خبر : 35415
  • 03 اردیبهشت 1393 - 9:43
باید پرسید چرا “خاتمی” و “احمدی‌نژاد” از بیت‌المال به “ریچارد فرای” تقدیرنامه و خانه داده‌اند

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: اگر آقایان خاتمی و احمدی‌نژاد به ریچارد فرای خانه و تقدیرنامه داده‌اند، از بیت‌المال بوده و باید سوال کرد به اذن چه کسی و چرا این کار را انجام داده‌اند.

به گزارش کمال مهرحجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان، به انتشار اخباری مبنی بر ارسال نامه‌ای از سوی ۵۰ استاد ایرانی به رئیس‌جمهور در مورد دفن جسد “ریچارد فرای” در کنار حاشیه زاینده رود اصفهان اشاره کرد و گفت: ۵۰ استاد نیستند بلکه یکی دو نامه به رئیس‌جمهور ارسال شده است.

وی افزود: در مورد ریچارد نلسون فرای دو نکته وجود دارد این که ایران شناس بوده، کتاب نوشته و به قول این آقایان روشنفکر، ایران را به دنیا معرفی کرده است، نخست آن که این شخص جاسوس بوده که اسنادی در این رابطه وجود دارد و به موقع در این باره سخن خواهم گفت.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: نکته دوم آن که این آقایان می‌گویند؛ وی، ایران را به دنیا معرفی کرده ولی ما می‌گوییم این گونه نیست و حضرت امام خمینی(ره) ایران را به دنیا معرفی کرده است.

وی با بیان این که شهدا ایران را به دنیا معرفی کرده‌اند گفت: شناسایی ایران به دنیا در ۴ تا نوشته مفهوم پیدا نمی‌کند و این به معنای این نیست که ما به علم و تاریخ و فرهنگ احترام نگذاریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی تاکید کرد: اصفهان با ده‌ها بحران از جمله بحران آب مواجه است زاینده رود خشک شده و به مرده رود تبدیل شده است، با این ناراحتی و افسردگی یک آمریکایی را می‌خواهند بیاورند در کنار بزرگترین سارق محراب مسجد اصفهان دفن کنند.

وی تصریح کرد: فرای یک عنصر یهودی صفت است و ما با این مسئله مخالف هستیم در حالی که در این شرایط آمریکایی‌ها به آقای ابوطالبی اجازه ورود به خاک آمریکا را ندادند و علاوه بر این تحریم پارلمان اروپا در مورد ایران را داشتیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: اگر آقای خاتمی آقای احمدی‌نژاد به ریچارد فرای خانه و تقدیرنامه داده‌اند از بیت‌المال بوده و باید سوال کرد به اذن چه کسی و چرا این کار را انجام داده‌اند.

سالک کاشانی در پایان گفت: مردم اصفهان نمی‌توانند دفن جنازه ریچارد فرای در حوزه زاینده‌رود را تحمل کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x