تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شکست بوکسور کانادایی مقابل نماینده ایران/ روحی‌زاده فردا وارد رینگ می‌شود

  • کد خبر : 34446
  • 27 فروردین 1393 - 7:59
شکست بوکسور کانادایی مقابل نماینده ایران/ روحی‌زاده فردا وارد رینگ می‌شود

هادی ماکویی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران امروز در نخستین دیدار خود با مصاف نماینده کانادا رفت و با شکست حریفش به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

 

 

به گزارش کمال مهر، تیم بوکس جوانان ایران با ترکیب شش بوکسور بامداد روز پنج‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی بلغارستان شد تا برای سومین بار در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کند.

این رقابت‌ها در حالی از امروز (سه‌شنبه) به میزبانی صوفیه آغاز شد که هادی ماکویی نماینده ۶۰ کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف بوکسور کانادا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست داد و به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافت.

ماکویی روز شنبه در دومین دیدار خود باید به مصاف حریف خود برود.

اما در ادامه این رقابت‌ها مهدی روحی‌زاده نماینده وزن ۶۴ کیلوگرم کشورمان فردا (سه‌شنبه) با نماینده تایلند مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده دیدار برزیل و انگلیس مبارزه خواهد کرد.

سجاد غایدی در وزن ۴۹ کیلوگرم، سجاد نجفی وزن ۵۶ کیلوگرم، هادی ماکویی وزن ۶۰ کیلوگرم،‌ مهدی روحی‌زاده وزن ۶۴ کیلوگرم، یزدان احمدی وزن ۶۹ کیلوگرم و صادق روحی وزن ۷۵ کیلوگرم نفراتی هستند که به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

غلامرضا کریمی (سرمربی)، علیرضا استیکی و اصغر اشرفی به عنوان مربی و همایون اردلان به عنوان سرپرست مسئولیت تیم اعزامی به این رقابت‌ها را برعهده خواهند داشت.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x