تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نجات نوزاد ۱۱ ماهه از توهمات شیطانی پدر شیشه ای

  • کد خبر : 34199
  • 26 فروردین 1393 - 9:46
نجات نوزاد ۱۱ ماهه از توهمات شیطانی پدر شیشه ای

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: نوزادی ۱۱ ماهه که تحت توهمات شیطانی پدر شیشه ای خود در بیابان های این شهرستان رها شده بود، در اقدام سریع ماموران پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ˈجعفر شمس بیرانوندˈ دراین باره اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری مرکز شهرستان خنداب در اجرای حکمی قضایی برای جلب یکی از اهالی روستاهای شهرستان به نشانی منزل مسکونی اش مراجعه کردند.

وی ادامه داد: همسر متهم اظهار کرد که شوهرش در منزل نیست و بعد از مصرف شیشه همراه نوزاد ۱۱ ماهه خود از صبح منزل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: با تحقیقات صورت گرفته، متهم در یکی از محلات روستا شناسایی و دستگیر شد که نوزاد ۱۱ ماهه همراه وی نبود.

سرهنگ بیرانوند خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته ها و پراکنده گویی های و اعلام بی اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی به موضوع ظنین و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از گفته های متهم مشخص شد که وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان اینکه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه ای نامعلوم رها کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با توجه به اهمیت موضوع چندین تیم گشتی برای یافتن نوزاد به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد در داخل یک کاپشن مشکی در نزدیکی مسیر یک رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x