تاریخ : دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳ Monday, 25 November , 2024
3

پایان امپراتوری فیس‌بوک در شبکه‌های اجتماعی

  • کد خبر : 33894
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۸:۱۸
پایان امپراتوری فیس‌بوک در شبکه‌های اجتماعی

بر اساس نظرسنجی صورت‌گرفته، بسیاری از نوجوانان در آمریکا حساب کاربری خود در فیس‌بوک را غیرفعال کرده و به اینستاگرام روی آورده‌اند.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از هافینگتون پست، بر اساس آخرین آمارها، گرایش نوجوانان به اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی در سال جاری نسبت به سال ۲۰۱۲ بیش از دو برابر شده است.

با وجود تلاش فیس بوک برای باقی ماندن در امپراتوری شبکه‌های اجتماعی، نتایج نظرسنجی‌ها از ترک این شبکه اجتماعی توسط نوجوانان خبر می‌دهد.

گرایش نوجوانان در این شبکه اجتماعی از ۴۲ درصد در سال ۲۰۱۲ به ۲۳ درصد در سال جاری کاهش یافته است.

فیس‌بوک طی سال‌های گذشته با خرید واتس آپ و برخی دیگر از شرکت‌های خدمات اینترنتی تلاش کرده است که همچنان در صدر محبوبترین شبکه‌های اجتماعی باقی بماند.

نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط پیپر جفری، از بین بالغ بر ۷۵۰۰ نوجوان آمریکایی،نشان می‌دهد پاییز سال گذشته، اینستاگرام برای اولین بار توانست از فیس‌بوک به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در بین نوجوانان پیشی گیرد.

انتهای پیام/آ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x