تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جانباز قطع نخاعی «محسن صابر» به همرزمان شهیدش پیوست+تصاویر

  • کد خبر : 32467
  • 18 فروردین 1393 - 3:04
جانباز قطع نخاعی «محسن صابر» به همرزمان شهیدش پیوست+تصاویر

قربانی ترور خاموش «محسن صابر» پس از رنج و تحمل ۳۰ سال مجروحیت روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گروه فرهنگ شهادت«کمال مهر» ؛ روزهای پایانی سال بود شنیده بودیم که قرار است برای پیوند کبد به شیراز منتقل شود،بهانه ای شده بود تا قبل رفتنش به دیدارش برویم و گزارشی تهیه کنیم و از احوالش جویا شویم .

آن روز حال خوشی نداشت و کوتاه  سخن می گفت و مابین صحبتهایش از حال می رفت، گل صحبتهایش شد؛ «اصلی ترین ناقصان حقوق بشر غربی ها هستند»  و اینکه در آخر صحبتهایش دست خبرنگار ما را فشرد گفت: « به مردم بگوید تحت هیچ شرایطی ولایت را تنها نگذارند» و فردای آن روز حاج محسن را به شیراز منتقل کردند.

kamalemehr.ir001_002

جویای حال حاج محسن بودیم تا اینکه روز ۲۵ اسفند بود اعلام کردیم «مردم برای محسن صابر ،جانباز قطع نخاعی دعا کنند» مطلع شده بودیم که بعد از اعلام نظر کمیسیون پزشکی موفق به انجام این پیوند نشد. آنزیم‌های سرطانی کبد مانع انجام هرگونه پیوند درباره او شده بود.

001(kamalemehr.ir)محسن-صابر_002

برادر این جانباز قطع نخاعی در خصوص نحوه عروج حاج محسن می‌گوید: «ایشان از جمعه شب به مرور هوشیاری خود را از دست دادند و صبح شنبه قدرت تکلم مختصری داشتند و بعد از چند ساعت که به کما رفتند دیگر بیدار نشده و متأسفانه به دلیل اینکه کبد ایشان دچار اختلال است در صورت تزریق خون تازه و جدید باز هم این امکان وجود ندارد که سلامتی کامل برای ایشان رقم بخورد و خون بعد از مدت کوتاهی مجدداً حاوی سموم بدن خواهد شد.»

این جانباز عزیز بعد از ظهر روز گذشته یکشنبه ۱۷ فروردین پس تحمل رنج و تحمل ۳۰ سال مجروحیت به درجه رفع شهادت نائل شد.

001(kamalemehr.ir)محسن-صابر

اکنون دختر ۷ ساله حاج محسن صابر که به گفته فرزاد صابر برادر شهید،  بعد از مدت زیادی با دعای مردم و خانواده از سوی خداوند نصیب آنان شده بود  و سرچشمه امیدی در زندگی این جانباز دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد؛ حال باید فراق پدر را نظاره گر باشد.

001(kamalemehr.ir)محسن-صابر_001

گفتنی است پیکرپاک جانباز شهید محسن صابر روزسه شنبه ۹ صبح از دولت آباد، بین فلکه ۲ و ۳ ، خیابان مرادی، خیابان الهی، پلاک ۱تشییع و در بهشت زهرا، قطعه ۲۸ ردیف ۳۷ به خاک سپرده می شود.

«کمال مهر » و گروه مستند ساز «روایت عشق» شهادت جانسوز جانباز سرافراز «محسن صابر »را به خانواده این شهید بزرگوار ، امام عصر ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمائیم .روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
5
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x