تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در کرج

  • کد خبر : 32310
  • 17 فروردین 1393 - 8:31
تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در کرج

فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبری از تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین ولایت در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

کمال مهر:محمدتقی ایرانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و ملت ایران برای تحقق اهداف و آرمان‌های خود طی بیش از سه دهه گذشته، همواره با مانع‌تراشی‌ها، رفتارهای خصمانه و کینه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی روبه‌رو بوده‌اند.

وی  با بیان اینکه توطئه‌های بدخواهان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است، گفت: اگر به تاریخ و رخدادهای ۳ دهه اخیر با دقت نگاه کنیم، در می‌یابیم که کشورهای استکباری و کسانی که از ملت ایران کینه دارند، هر لحظه به  دنبال طراحی و اجرای توطئه‌ای جدید علیه مردم ما هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج تصریح کرد: ترور بزرگان و چهره‌های شاخص انقلاب از جمله شهدای بزرگواری چون باهنرها، رجایی‌ها، مفتح‌ها و مطهری‌ها، اجرای دسیسه‌های شوم برای تفرقه میان اقوام ایرانی در سال‌های نخستین پیروزی انقلاب و بالاخره تحمیل ۸ سال جنگ به ملت ایران با اجیر کردن ارتش متجاوز رژیم بعث عراق، نمونه‌هایی از دشمنی و بدخواهی کشورهای استکباری علیه ایران اسلامی است.

*ملت ایران تمام توطئه‌ها را با پیروی از ولایت و وحدت ملی خنثی کرده‌اند

ایرانی تاکید کرد: هر کدام از این توطئه‌ها برای شکستن مقاومت یک ملت کافی است، اما آنچه که مردم ما را به اهداف خود نزدیک‌تر کرده و موجب سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، ولایت‌مداری  مردم، حرکت در مسیر ولایت و بالاخره داشتن وحدت ملی است.

وی بیان داشت: مردم ایران اسلامی با همین روحیه تمام توطئه‌ها را خنثی کرده و همین امر موجب شده است تا کشورهای استکباری در غرب، دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تاکتیک‌های خود علیه ما را تغییر دهند.

معاون استاندار البرز ادامه داد: تا چند سال قبل غربی‌ها تصور می‌کردند که با ترور و تحمیل جنگ، می‌توانند مانع از تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی شوند، اما خنثی‌سازی این توطئه‌ها، دشمنان را وادار به تغییر تاکتیک‌های خود علیه ایران کرد.

*غربی‌ها به دنبال فلج کردن اقتصاد ایران و ترویج فرهنگ‌های مبتذل در بین جوانان ما هستند

ایرانی گفت: با تغییر رویکرد و تاکتیک‌های دشمنان علیه ملت ایران، امروز شاهد هستیم که آنها ۲ حوزه را هدف قرار داده و می‌خواهند به اقتصاد ایران و فرهنگ غنی ما آسیب برسانند.

وی تاکید کرد: فلج کردن اقتصاد ایران و ضربه به معیشت مردم و همچنین ترویج فرهنگ‌های مبتذل به ویژه در بین نسل جوان، مهمترین دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب علیه ایران اسلامی است.

فرماندار کرج با اشاره به رهنمودهای مختلف رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته افزود: معظم‌له سال‌ها قبل شرایط امروز را پیش‌بینی فرموده و اگر به رهنمودهای مقام عظمای ولایت دقت کنیم، در می‌یابیم که سرفصل فرمایشات ایشان در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود.

ایرانی گفت: به عنوان نمونه رهبری معظم انقلاب سال‌های اخیر را به نام‌هایی مزین فرمودند که با موضوع اقتصاد و تلاش برای رفع نیازهای اقتصادی کشور ارتباط مستقیم دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ایشان بارها بر ضرورت تلاش و آمادگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید فرموده و این هشدارها و رهنمودها نشان دهنده شرایط حساسی است که در آن حضور داریم.

معاون استاندار البرز با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام “اقتصاد،‌ فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” توسط مقام عظمای ولایت افزود: در حال حاضر مهمترین مسئولیتی که بر عهده مردم و مسئولان قرار دارد، توجه ویژه به رهنمودهای معظم‌له و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و برآورده کردن نیازهای فرهنگی است.

*تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرای فرامین رهبری در کرج

ایرانی در پاسخ به این پرسش که مدیریت عالی شهرستان کرج برای تحقق این مهم چه برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است، گفت: در همان نخستین روز سال ۹۳ و پس از استماع پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب و همچنین رهنمودهای ارزشمند معظم‌له در اجتماع مردم در حرم رضوی، مدیران ارشد فرمانداری کرج جلسه‌ای ویژه را برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی برای تحقق فرامین رهبری تشکیل و طی مدت کوتاهی برنامه‌ کاری این کارگروه و وظائف هر یک از  دستگاه‌ها مشخص شود.

ایرانی با بیان بر اینکه شرایط اقتصادی و فرهنگی جامعه ما حساس است، گفت: همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، برای رفع دغدغه‌ها در این حوزه باید همچون دوران دفاع  مقدس با عزمی ملی و روحیه بسیجی و جهادی وارد میدان شویم.

وی تاکید کرد: بنابراین باید برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان به ویژه  در حوزه خنثی‌سازی تحریم‌های ناعادلانه و همچنین مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی غربی‌ها، ابتدا باید برنامه‌ای جامع و بر اساس اسناد بالادستی نظام به ویژه سند چشم‌انداز ۲۰ ساله داشته و سپس با عزمی راسخ و مدیریتی بسیجی و جهادی برای اجرای این برنامه‌ها وارد عمل شویم.

فرماندار ویژه شهرستان کرج تاکید کرد: به طور قطع مردم ما که همواره در صف نخست دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت حضور داشته‌اند، این بار نیز با لبیک به فرمان ولایت از تمام توان خود برای رفع دغدغه‌های معظم‌له استفاده می‌کنند.

ایرانی بیان داشت: دولت تدبیر و امید نیز در این حوزه برنامه‌های گسترده‌ای داشته و به طبع آن مدیریت عالی شهرستان کرج در راستای برنامه‌های دولت برای تحقق این اهداف با تمام توان وارد عمل می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی و دست‌یابی به اقتصاد پایدار و همچنین خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمنان در کرج انجام شده و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید همراه مردم در راستای اجرای برنامه‌های دولت تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/۲۳۰۲/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930117000015#sthash.LqsMB8yF.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x