تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مردمی ترین وزیر دولت یازدهم+تصاویر

  • کد خبر : 32199
  • 16 فروردین 1393 - 16:08
مردمی ترین وزیر دولت یازدهم+تصاویر

وقتی در دولت دهم نیکزاد به علت عملکرد فعال در خصوص مسکن مهر و پروژه های راهی بویژه راههای روستایی به عنوان مردمی ترین وزیر دولت دهم لقب گرفت هیچ کس انتظار نداشت که وزیری که به عنوان یکی از ثروتمندترین وزرای کابینه یازدهم از او نام برده بودند به عنوان وزیر مردمی شناخته شود.

 

به گزارش کمال مهر، به نقل از مسیرانلاین، وقتی در دولت دهم نیکزاد به علت عملکرد فعال در خصوص مسکن مهر و پروژه های راهی بویژه راههای روستایی به عنوان مردمی ترین وزیر دولت دهم لقب گرفت هیچ کس انتظار نداشت که وزیری که به عنوان یکی از ثروتمندترین وزرای کابینه یازدهم از او نام برده بودند به عنوان وزیر مردمی شناخته شود.

وی که پس از اظهارنظر در خصوص “مسکن مهر” و صرف اعتبارات بخش بهداشت کشور در این پروژه مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود بلافاصله با علم به نادرست بودن اطلاعات و مشاوره های غلط در این موضوع، دور موضع گیری های سیاسی و خارج از چارچوب تخصصی خود را خط کشید.

حضور فعال در بخشهای مرتبط با وزارت بهداشت، پیگیری طرحهای ویژه مردمی وزارتخانه متبوع، حضور در میان مردم و اقدامات عام المنفعه در چارچوب تخصص وی (بیماری های چشمی) و … کم کم وی را به عنوان “مردمی ترین وزیر دولت یازدهم” مطرح کرده است.

«شوخان» نام دختری است که بر اثر سهل انگاری پزشکان بینایی خود را از دست داده بود، توسط وزیر بهداشت مورد عمل جراحی قرار گرفت

مهمترین اقدام قاضی زاده هاشمی را می توان تاکید وی بر احداث، راه اندازی و تجهیز بیمارستانهای صحرایی در مناطق محروم دانست که از کلیدی ترین سیاستهای وزارت بهداشت برای خدمت رسانی درمانی به مناطق محروم از خدمات درمانی است.

بازدید وزیر بهداشت از یک خانه بهداشت

عدم فعالیتهای سیاست زده رسانه ای وی و تلاش مسکوت وی در حوزه تخصصی به حدی است که با جستجوی “وزیر بهداشت” در جستجوگرهای اینترنتی هنوز نام وزیر بهداشت سابق(دکتر دستجردی) به چشم می خورد!

وزیر بهداشت در حال اهدای خون

امیدواریم مشی وزیر بهداشت در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم در قالب کاهش هزینه های درمان و رسیدگی ویژه به بیماران خاص و حل معضل کمبود داروهای ویژه در کشور و توجه ویژه به مردمداری و تکریم ارباب رجوع در بیمارستانها، بیمه جامع درمان در سال “مدیریت جهادی” ادامه داشته باشد.

وزیر بداشت در ۸ سال دفاع مقدس

وزیر بهداشت در مراسم فاطمیه بیت

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x