تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
0

نابینایان البرزی ستاره‌های پارا آسیایی بودند

  • کد خبر : 314336
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
نابینایان البرزی ستاره‌های پارا آسیایی بودند

رئیس هیئت ورزش نابینایان استان البرز گفت: ورزشکاران نابینای استان البرز با کسب موفقیت‌های چشمگیر در مسابقات پارا آسیایی ستاره های این مسابفات بودند.

– اخبار استانها –

 سعید خان‌فینی رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: کسب دو مدال طلا و نقره توسط ورزشکاران نابینای استان البرز و حضور ۵ ورزشکار البرزی در تیم ملی حاضر در این مسابقات نشان داد که این استان از ظرفیت‌های بالایی در ورزش نابینایان برخوردار است.

وی ادامه داد:  کسب بیش از ۵۰ مدال در مسابقات داخلی و بین‌المللی و همچنین حضور تعداد بالای ورزشکاران نابینای استان البرز در تیم های ملی، گواهی بر این مدعاست.

خان فینی گفت: ورزشکاران نابینای استان البرز با کسب موفقیت‌های چشمگیر در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی، نام این استان را به عنوان یکی از قطب‌های ورزش نابینایان کشور مطرح کرده‌اند.

وی با اشاره به کسب تعداد مدال‌های طلا، نقره و برنز ورزشکاران نابینا و کم بینای استان البرز در مسابقات داخلی گفت: ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان البرز در مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌های قهرمانی مانند گلبال، جودو، بولینگ، دو و میدانی، شطرنج و آمادگی جسمانی مجازی، موفق به کسب ۲۱ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

نابینایان البرز راهی مسابقات قهرمانی کشوری می‌شوند
نابینایان البرز راهی مسابقات قهرمانی کشوری می‌شوند

خانفینی رئیس هیئت  نابینایان استان البرز، در بخشی دیگری از این گفتگو  با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران، مربیان و کادر فنی تیم‌ها، اظهار داشت: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه ورزشکاران و حمایت‌های بی‌دریغ مسئولین است؛ ورزش برای افراد نابینا تنها یک است. فعالیت تفریحی نیست، بلکه ابزاری برای توانمندسازی، افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی است.

وی افزود: حمایت از ورزش نابینایان، حمایت از یک جامعه است. امیدواریم با حمایت مسئولین و مردم، شاهد توسعه روزافزون ورزش نابینایان در استان البرز باشیم.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های نابینایان استان البرز با توجه به موفقیت‌های اخیر، برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه ورزش نابینایان در استان دارد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان کلاس‌های آموزشی مربیان و ورزشکاران، سالن‌های ورزشی، شناسایی و پرورش استعدادهای جدید برشمرد.

وی بیان کرد: هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان این استان با کسب ۵۳۴ امتیاز و صعود سه پله‌ نسبت به سال گذشته، به رتبه دوازدهم در میان اعضای هیئت‌های نابینایان کشور دست یافت.

خان‌فینی گفت: ورزشکاران نابینای استان البرز با عملکرد درخشان خود، الگویی برای تمام جامعه هستند. آن‌ها نشان دادند که با وجود محدودیت‌های جسمی، می‌توان به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. امیدواریم با حمایت همه جانبه از این ورزشکاران، شاهد شکوفایی بیشتر ورزش نابینایان در استان البرز باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x