تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«معراجی‌ها» در مرز ۳ میلیاردی شدن/ «چ» نیم میلیاردی می‌شود

  • کد خبر : 31424
  • 08 فروردین 1393 - 10:02
«معراجی‌ها» در مرز ۳ میلیاردی شدن/ «چ» نیم میلیاردی می‌شود

فیلم سینمایی «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی با فروشی بالغ بر ۲ میلیارد و نیم، در مرز ۳ میلیاردی شدن قرار گرفت.

 

خبرگزاری فارس: «معراجی‌ها» در مرز 3 میلیاردی شدن/ «چ» نیم میلیاردی می‌شود

 

به گزارش خبرنگار سینمایی کمال مهر، فیلم سینمایی «معراجی ها» آخرین ساخته مسعود ده نمکی تا شب گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

بر این اساس، «معراجی‌ها» در تهران با در اختیار داشتن ۳۰ سینما ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در شهرستان هم با ۶۰ سینما با فروشی بالغ بر ۱ میلیارد ۴۲۰ میلیون تومان روبرو شده است.

آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی که یک ماه از اکران آن می‌گذرد در حال نزدیک شدن به گیشه سه میلیارد تومانی است.

همچنین گیشه فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا نیز رو به افزایش است تا جایی که این فیلم تا شب گذشته در تهران ۲۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ۱۴۰ میلیون تومان به فروش رسیده است که این فیلم را در مرز نیم میلیاردی شدن قرار داده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی نیز از این غائله مستثنا نیست و این فیلم شب گذشته ۴۵۲ میلیون تومان در سینماهای کشور به فروش رسیده است.

سهم گیشه این فیلم در سینماهای تهران ۳۵۲ میلیون تومان و در سینماهای شهرستان ۱۰۰ میلیون بوده است.

در خلاصه داستان نسخه سینمایی «معراجی‌ها» آمده است محمد با بازی پندار اکبری جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش (با بازی مهران رجبی) مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

در نسخه سینمایی «معراجی‌ها» اکبر عبدی، دانیال عبادی، بهاره افشاری، برزو ارجمند، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، عباس محبوب، ماشاالله شاه‌مرادی زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «چ» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت پنج سیمرغ بلورین در بخش‌های مختلف شد.

در خلاصه داستان فیلم«چ» آمده است: همزمان با بحران شهر پاوه در مرداد ماه ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران به عنوان معاون دولت موقت در امور انقلاب به همراه سرتیپ فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش وارد شهر پاوه می‌شوند تا به اوضاع و امور سرکشی نمایند. در این میان گروه اصغر وصالی به عنوان فرمانده نیروهای مردمی تنها مدافعین شهر پاوه محسوب می‌شوند. «چ» روایت ۴۸ساعت از زندگی دکتر مصطفی چمران در قائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب است.

در آخرین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، سعید راد، بابک حمیدیان،‌ مهدی سلطانی سروستانی، امیررضا دلاوری، اسماعیل سلطانیان و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان «خط ویژه» از این قرار است که یک گروه هکر حساب بانکی آدمی گردن کلفت را خالی میکنند. ماجرا لو می‌رود و حالا آنها باید تاوان کارشان را بپردازند.

در این فیلم بازیگرانی از جمله: مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام ، پریناز ایزدیار، میترا حجار، محسن کیایی و سام قریبیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x