تاریخ : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 30 September , 2024
0

بسیج سازندگی ۸ هزار مدرسه را برای سال تحصیلی شاداب‌سازی کرد

  • کد خبر : 314178
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
بسیج سازندگی ۸ هزار مدرسه را برای سال تحصیلی شاداب‌سازی کرد

رئیس بسیج سازندگی کشور شاداب‌سازی ‌۸ هزار مدرسه برای سال جدید تحصیلی خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی صبح امروز در رزمایش همکلاسی مهربان ۵ که در کانون شهید سبحانی سپاه استان البرز برگزار شد، با تسلیت شهادت سیدحسن نصراللّه و سردار نیلفروشان اظهار داشت: ایرانیان و ملت ایران انسان‌های با شرف و با اراده‌ای هستند که باید به تجهیزات روز دنیا و فناوری‌های روز مجهز شوند.

 وی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را با تحریم‌ها و توطئه‌ها برای ممانعت از پیشرفت کشور انجام می‌دهد، افزود: تاریخ اثبات کرده که خون بر شمشیر پیروز بوده و همیشه حق به حق‌دار خواهد رسید مانند واقعه عاشورا که پس از ۱۴۰۰ سال این عشق هنوز از بین نرفته است. 

سردار زهرایی افزود: در جنگ تحمیلی هشت‌ ساله دفاع مقدس دیدیم که چند کشور تا بن‌دندان مسلح در مقابل ایران قرار گرفتند ولی جانفشانی ایثارگران و رزمندگان جمهوری اسلامی سبب شد ریشه‌های انقلاب محکم‌تر و چشم دشمنان کور شود.

وی بیان کرد: اکنون در جبهه مقاومت نیز خون بر شمشیر پیروز می‌شود چرا که با خون‌های ریخته شده مظلومان توسط اسرائیل کودک‌کش جبهه مقاومت آبیاری شده است.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه امروز بیشتر از هر زمان دیگری باید دارای اتحاد باشیم، عنوان کرد: امروز باید هرچه بیشتر با توکل بر خدا و تکیه بر فرامین رهبر معظم انقلاب پیش رفت.

سردار زهرایی با بیان اینکه ۸ هزار مدرسه در سال جدید تحصیلی شاداب‌سازی شده و اقدامات خوبی نیز در البرز شاهد بوده ایم، عنوان کرد: امروز باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده خون شهدا و خانواده آنها نشویم.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x