تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
0

۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب البرز ویدئومتری شد

  • کد خبر : 314099
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب البرز ویدئومتری شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از ویدئومتری بیش از ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

– اخبار استانها –

حمیدرضا نامداری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم مدیریت شبکه جمع‌آوری فاضلاب بویژه در زمان بارش‌های فصلی، انجام عملیات ویدئو‌متری ۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب با هدف بازدید ،شناسائی معایب و مشکلات احتمالی موجود در شبکه جمع‌آوری اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: استفاده از ویدئومتری در سیستم‌های فاضلاب علاوه بر این‌که کار انجام بازرسی را ساده‌تر می‌کند، هزینه‌ها و زمان موردنیاز را نیز به حداقل می‌رساند. در حال حاضر، باوجود روش‌های سنتی بازرسی، که ازجمله آنها می‌توان به بازرسی دستی و بازرسی راداری اشاره کرد، استفاده از ویدئومتری پیشرفته، کار تخصصی و مؤثر را در بررسی لوله‌ها فراهم می‌کند.

نامداری افزود: بازرسی و بازدیدهای شبکه فاضلاب به صورت مستمر در تمامی فصول و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اعم از گرفتگی شبکه، نقایص احتمالی، دو پهن شدگی لوله‌های بکار رفته، شیب نامناسب و … درحال انجام است.

وی افزایش عمرشبکه‌ها و فرسودگی آنها را عامل اصلی بروز مشکلات در شبکه‌های فاضلاب دانست و گفت: خسارت‌های وارده، هزینه بسیار بالایی را به شرکت تحمیل می‌کند و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در جهت مدیریت صحیح و سریع بر تأسیسات، کاهش هزینه‌ها، افزایش رفاه و آسایش اجتماعی جوامع شهری را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x