تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
0

شناسایی ۲۲۷ هزار تبعه مجاز و غیرمجاز در البرز

  • کد خبر : 314092
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
شناسایی ۲۲۷ هزار تبعه مجاز و غیرمجاز در البرز

استاندار البرز از حضور ۲۲۷ هزار نفر اتباع مجاز و غیر مجاز در استان خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با بیان اینکه جلسات مکرری برای ساماندهی اتباع در استانداری البرز برگزار می‌شود که خروجی‌های بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم، گفت: بیش از هزار و ‌۹۰۰ گشت مشترک ساماندهی اتباع در استان برای ساماندهی اتباع مشغول به فعّالیت هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه ۲۲۷ هزار نفر اتباع مجاز و غیر مجاز در استان وجود دارد، عنوان کرد:  تعداد ۳۳ هزار و ۱۵۷ نفر اتباع خارجی  از استان طرد شدند که از این تعداد ۵ هزار نفر برای استان های همجوار بودند.

عبداللهی با توجه به اینکه  در ۶ ماهه اول سال جاری ۳۸ هزار و ۱۹۵ نفر اتباع غیر مجاز جمع‌آوری شده‌اند، عنوان کرد: با اقدامات انجام شده بسیاری از اتباعی که وارد کشور می‌شوند البرز را به عنوان مقصد انتخاب نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۹۰۰ گشت مشترک با پلیس و مسئولان اداره‌کل اتباع صورت گرفته است که سبب ایجاد شغل برای برخی از، هموطنان خودمان شده است، افزود: ما باید با فرهنگ‌سازی تلاش کنیم  تا هموطنان خودمان در برخی مشاغل مشغول به‌کار شوند‌.

استاندار البرز گفت: برخی تلاش می‌کنند افغان‌هراسی را در جامعه به وجود بیاورند و بسیاری از این فعّالیت‌ها از سوی بیگانگان است که جامعه را دچار نگرانی می‌کند ولی حرکت ما به سمت ساماندهی اتباع در جریان است و البرز مصمم به این موضوع است و ایجاد کمپ جمع‌آوری اتباع غیرمجاز فعالیتی است که رخ داده بود و با اهتمام ویژه فراجا مطمئناً ایام پیش رو با تلاش بیشتر‌ و رضایت‌مندی کامل در جامعه خواهیم داشت.

عبداللهی با اشاره به اینکه ۱۰۰مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد، اظهار داشت: ۶۰زمین چمن مصنوعی نیز آماده و به زودی مورد بهره برداری ی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم نیازهای استان را در حوزه کلاس‌های درسی مرتفع سازیم، افزود: زیرساخت نیازهای مدارس در استان باید تکمیل شود و در حال حاضر ۲۵ هزار معلم شاغل و ۳هزار معلم بازنشسته به صورت حق‌التدریس در حوزه آموزش و پرورش مشغول به فعالیت بوده و امسال کمبود معلم نداریم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x