تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
0

دشمن بداند انقلاب ما انقلاب عاشوراست

  • کد خبر : 314071
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
دشمن بداند انقلاب ما انقلاب عاشوراست

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش پس از ۴۵ سال پایداری به دشمنان اجازه نمی‌دهیم بخواهد بر باورها و اعتقادات ما فائق بیایند چون مکتب ما را نشان گرفته اند، عنوان کرد: دشمن بداند انقلاب ما از عاشوراست.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش صبح امروز در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در برنامه رژه نیروهای مسلح استان البرز با اشاره به رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای غزه و‌ شیعه لبنان ، اظهار داشت: خداوند را به خاطر تمام نعمت‌هایی که به ما عطا فرموده است که از جمله آنها وجود مقام معظم رهبری، امنیت و نیروهای مسلح مقتدر است شاکر هستیم.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و‌ آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها  و حماسه آفرینی‌های دلاورمردان رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس است. 

امیر سرتیپ دوم اکبر نجفی با اشاره به اینکه پس از یک‌سال و‌نیم‌ که از عمر انقلاب اسلامی  نگذشته بود تمام دنیا دست به دست هم داده بودند تا نهال نو پای انقلاب را از بین ببرند، گفت: به لطف خدا و خانواده‌های شهدا و رزمندگان اسلام با ۸ سال جنگ در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردیم و انقلاب را با وفاق و همدلی ملت شریف ایران نگاه داشتیم .

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی زمینی ارتش عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند، خدا را سپاس می‌گذارم که منت هیچ کشور و قدرتی در جنگ‌ بر گردن ما نیست و‌مردم کارآزموده و متوکل ما با استعانت از ذات باری تعالی و تنها و مظلومانه در برابر مشکلات ایستادگی کردند و به برکت جوانان و نیروهای انقلابی خود جنگ را به پیروزی رساندیم.

وی با بیان اینکه  امروز علاوه بر پزشکی و فناوری در تجهیزات نظامی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: از دل همین دفاع مقدس سردار سلیمانی‌ها را داشتیم که عمق جهان اسلام را راهبردی و با رشادت‌های خود اسلام را به جوامع غربی نشان داده‌اند.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: باید دست به کار شویم و درسی بزرگ به استکبار جهانی بدهیم تا بدانند جبهه مقاومت بسیج شده تا تمام‌ جهان اسلام را آماده‌ شکست رژیم غاصب کند و به دنیا نشان دهد اسلام هرگز نخواهد گذاشت که مردمی به ناحق کشته و اسیر ظلم و ستم شوند.

امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی با اشاره به اوایل جنگ ایران با عراق، و اینکه ارتش ما ارتش کار آمدی نبود اما با کمک برادران سپاهی و بسیجی توانستیم ۱۷۵۰ کیلومتر از مرزهای خشکی کشور را پاسداری کنیم، عنوان کرد: نسل جوان بداند در آغاز جنگ هواپیماهای عراقی ۱۲ فرودگاه نظامی بمباران کردند اما دریادلان ما در ۶۷ روز اول جنگ تومار نظامی عراق را در هم پیچیدند.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز باید یاد بگیرد پس از ۴۵ سال پایداری به دشمنان اجازه نمی‌دهیم بخواهد بر باورها و اعتقادات ما فائق بیایند چون مکتب ما را نشان گرفته اند، عنوان کرد: دشمن بداند انقلاب ما از عاشوراست.

وی با بیان اینکه ما جواب را با موشک می‌دهیم ، اظهار کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل ظالم، پایدار نمی‌ماند در یمن، عراق، لبنان و در گوشه گوشه جهان چه مسلمان و تمام انسان‌های آزاده منسجم می‌شوند و ظالم را شکست  می‌دهند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x