تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
0

دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها و پایان‌ناپذیر

  • کد خبر : 314069
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها و پایان‌ناپذیر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها و پایان‌ناپذیر است و گذر ایام و اهمیت هشت سال مقطع طلایی مقاومت ملت بزرگ ایران، هر دم درخششی از این گنجینه را نمایان می‌سازد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، امیرحسین دانش‌کهن به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها و پایان‌ناپذیر است و گذر ایام و اهمیت هشت سال مقطع طلایی مقاومت ملت بزرگ ایران، هر دم درخششی از این گنجینه را نمایان می‌سازد.

وی افزود: با فراموشی دوران دفاع مقدس دچار بحران هویت خواهیم شد. نباید فراموش کنیم چه اتفاقاتی سبب عزت، سربلندی افتخار و غرور کشور شده است تمامی این افتخارات محصول ایثارگری ۸ ساله‌ای است که ایثارگران در دوران دفاع مقدس با مجاهدت خود رقم زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد: شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با حرکت در مسیر عاشورایی دفاع از دین و ارزش‌ها و آرمان‌ها، شوق شهادت را در خود پروریدند و با روحیه ایثارگری و مجاهدت‌های خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

وی گفت: امروز ما و تمامی آحاد جامعه مدیون ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان هستیم و باید ضمن ادامه راه این بزرگواران ارزش‌های دفاع مقدس که همان ارزش‌های عاشوراست را در جامعه ترویج کنیم.

دانش‌کهن ادامه داد: ارزش‌های دفاع مقدس امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگران همچنان جاری و ساری است و امروز به الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل‌شده و ان‌شاءالله زمینه‌سازی برای حکومت عدل جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x