تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

کلنگ‌زنی طرح آماده‌سازی زمین تعاونی مسکن دادگستری البرز

  • کد خبر : 314048
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۲۸
کلنگ‌زنی طرح آماده‌سازی زمین تعاونی مسکن دادگستری البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز  آیین کلنگ‌زنی تسطیح، قطعه‌بندی، خیابان‌کشی و جدول‌گذاری اراضی واقع در شهر جدید مهستان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، حسین فاضلی هریکندی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن هر سازمان، تاثیر مهمی در انجام بهینه وظایف و ماموریت‌های هر دستگاه و در نتیجه جلب رضایت مندی مردم و ارباب رجوع دارد، اظهار داشت: ارتقای عملکرد دستگاه‌ها و جلب رضایت مردم هم رابطه مستقیم با رضایت شغلی کارکنان دارد و توجه به امور رفاهی و معیشتی نیروی انسانی در این مقوله بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورات و تاکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص توجه به وضعیت رفاهی و معیشت کارکنان، به ویژه فراهم سازی امکان برخورداری همکاران از مسکن مناسب، برنامه‌ریزی و اقدام عملی به منظور اجرای این دستور در اولویت دادگستری کل استان البرز بوده است، اضافه کرد: این موضوع با توجه به الزامات سند تحول و تعالی قوه قضائیه و برنامه های عملیاتی دادگستری استان ها به صورت مستمر  مورد پیگیری دادگستری کل استان البرز است.  

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به آغاز فرایند تشکیل و ثبت تعاونی مسکن کارکنان دادگستری کل استان البرز متذکر شد: به منظور تعیین سیاست ها، حمایت و اعمال نظارت های لازم و اجتناب از حواشی موجود در مورد تعاونی‌های مسکن، «شورای مسکن دادگستری کل استان البرز» با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان تشکیل و در ادامه با ایجاد کمیته‌ای ویژه، امور مرتبط با اطلاع رسانی، فراخوان جهت تشکیل تعاونی، پذیرش اعضا و تنظیم اساسنامه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد:  پس از ثبت نام و تشکیل تعاونی با امکان عضویت همه کارکنان دادگستری کل استان، اقدامات لازم برای شناسایی زمین مناسب در دستور کار گرفت و پس از بررسی پیشنهادهای مختلف موجود، قطعه زمینی به مساحت حدود ۳۵ هکتار در منطقه ای مناسب واقع در شهر جدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ، از سوی تعاونی مسکن از طریق شرکت در مزایده خریداری شد. 

فاضلی هریکندی با بیان اینکه براساس طرح تفصیلی منطقه زمین و نقشه تفکیکی، پس از اتمام مرحله آماده سازی، امکان اختصاص زمین مناسب به ۱۶۷۰ نفر از کارکنان وجود دارد ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقده پیمانکار متعهد شده است ظرف هشت ماه زمین را تسطیح، تفکیک، قطعه بندی و آماده واگذاری نموده و تحویل تعاونی نماید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تشریح اقدامات انجام شده از قبیل تهیه نقشه تفکیکی، امضا و تبادل صورتجلسه توافق‌نامه ماده ۱۰۱ شهرداری‌ها، انتخاب پیمانکار، برداشت مشترک پهپادی، امضا و تبادل قرارداد پیمانکار پرداخت.

وی در پایان از تلاش‌های رئیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن دادگستری، رئیس دادگستری و دادستان ساوجبلاغ و همکاری فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر جدید مهستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=314048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x