تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

پروژه‌های محله‌محور، گامی بزرگ برای بهبود کیفیت زندگی

  • کد خبر : 313954
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۴۵
پروژه‌های محله‌محور، گامی بزرگ برای بهبود کیفیت زندگی

در راستای ارتقای سطح محلات و اجرای پروژه‌های محله‌محور، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراه مسئول منطقه ۵ از شهرک موحدین بازدید و دستورات لازم برای پروژه‌های جدید صادر کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛؛ در اجرای شعار محله‌محوری و بهبود کیفیت زندگی، علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، به همراه حسین کمالی دهقان، مدیر منطقه ۵ و دیگر مسئولین، از سطح منطقه ۵ بازدید کردند.

در این بازدید، علیرضا رحیمی عضو شورای شهر و مسئولین منطقه با حضور در شهرک موحدین، از نزدیک با مشکلات و مطالبات ساکنان این منطقه آشنا شدند و برای رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کردند. یکی از مهم‌ترین مصوبات این بازدید، توسعه فضای سبز و احداث پارک در زمین خالی روبروی بازار روز گلایل بود.

رحیمی با تاکید بر پروژه‌های محله‌محور، گفت: با اجرای این پروژه‌ها، علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، بهبود وضعیت اجتماعی و محیطی در این منطقه بود.

گفتنی است در این بازدید باتوجه به درخواست‌های شهروندان شهرک موحدین و کرج نو در خصوص زمین خالی روبروی بازار روز گلایل، توافقاتی با مالک زمین فوق سالهای گذشته انجام و هزار متر ازاین زمین ۱۰ هزار مترمربعی تبدیل به فضای سبز و پارک محلی شده است.

همچنین باتوجه به کمبود فضای سبز در این محله و اجرای پروژه‌های محله محور، اجرای مطالبه شهروندان برای باقی مانده زمین یاد شده، منطقه ۵ درحال مذاکره و توافق برای احداث پارک با مساحت بیشتر و با امکانات بهتر برای ساکنین با مالک زمین مربوطه است.

 درصورت توافق کامل پارک موجود در این زمین وسعت چشمگیری خواهد داشت وسرانه فضای سبز دراین محله نیز افزایش خواهد یافت.

عضو شورای شهر گفت: همچنین، برای رفع مشکل گرد و غبار ناشی از این زمین خالی، ظرف مدت یک هفته، آسفالت در این منطقه پخش می‌شود. علاوه بر این، مسائل مربوط به جدول‌ها و مسائل کوچه سمیه نیز بررسی و با هماهنگی با شرکت آبفای مهرشهر، این مشکلات برطرف می‌شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313954

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x