تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

البرز میزبان سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران شد

  • کد خبر : 313876
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۵
البرز میزبان سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران شد

سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، سعید یزدانی دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی کرج برگزار شد، اظهار داشت: این کنفرانس هر ۳ سال یک بار برگزار می‌شود اما در دوره قبل به دلیل بیماری کرونا این کنفرانس به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس طی ۲ روز  در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه سال جاری با حضور مسئولین کشوری و استانی در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود، افزود: یکی از اهداف این کنفرانس ارائه  دستاوردهای علمی جدید اساتید و دانشجویان و  تبادل نظر بین دانشجویان و اساتید بوده است.

دبیر علمی سیزدهمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه بستر مناسب و فرصتی عالی برای اکثر دانشجویان دارای ایده های خلاق است تا آنها بتوانند توانمندی‌های خود را نمایان کنند، گفت: محورهای این کنفرانس در ۵ بخش تقسیم بندی می‌شود.

یزدانی با اشاره به اینکه این بخش ها شامل سیاست‌های توسعه کشاورزی ، بازاریابی محصولات کشاورزی ، اقتصاد منابع طبیعی و محیط زیست، اقتصاد تولید و نحوه مدیریت منابع  و حوزه های جدید در علم اقتصاد جدید است، عنوان کرد: تا کنون ۲۶۵ مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده که توسط ۲۲۲ نفر داوری شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۵ مقاله به‌صورت شفاهی ۱۲۴ مقاله به صورت پوستر و ۵۶ مقاله رد شده است، افزود:   این کنفرانس ۴ پنل تخصص وجود دارد که یکی از مهمترین آنها چالش آب است.

یزدانی با توجه به اینکه در حاشیه این کنفرانس ۳۴ غرفه توسط بخش خصوصی در ارتباط با ستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند، بیان کرد: تا کنون ۲۰ قرارداد در ارتباط با برپایی غرفه ها بسته شده است.

یزدانی با توجه به اینکه ۵۰ دانشجویان در این کنفرانس همراه ما هستند و برای برگزاری این کنفرانس  به ما کمک می‌کنند، گفت: در انتهای برگزاری اولین روز برگزاری این برنامه مجمع عمومی انجمن اقتصاد کشاورزی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۵ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x