تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
4

دستور استاندار البرز برای تکمیل سریع بیمارستان سیدالشهدا

  • کد خبر : 313504
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
دستور استاندار البرز برای تکمیل سریع بیمارستان سیدالشهدا

استاندار البرز با اشاره به کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان گفت: باید هر چه سریع‌تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان که امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقاء زیرساخت‌ها و سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان شکل گرفته است. 

وی افزود: با جلسات و بازدیدهای ویژه، درصدد سرعت بخشی به روند پروژه‌ها و رفع موانع برآمدیم و اکنون شاهد هستیم که طرح‌های مغفول مانده، موثر و مهمی که در استان مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند، یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

استاندار البرز  گفت: ضرورت دارد با توجه به جلسات و مصوبات و همچنین پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی، روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی تسریع شود. همچنین ایجاد پارکینگ و همراه‌سرا برای مرکز جامع تشخیص و درمان انواع سرطان کشور در استان، توسط شهرداری کرج در دستور کار قرار گیرد. 

عبداللهی با اشاره به بار سنگین مسئولیت و کمبود امکانات بیمارستان مدنی نسبت به تعداد مراجعان، عنوان کرد: باید هر چه سریع‌تر بیمارستان سیدالشهدا در کرج تکمیل شود تا به بیمارستان مدنی کمک کند.

وی ادامه داد: پروژه‌های بخش خصوصی نیز مورد بازدیدهای مستمر قرار می‌گیرند و در هر جلسه نسبت به بررسی روند کار و رفع موانع آنها اقدام می‌کنیم که از جمله این پروژه‌ها، بیمارستان به‌آفرین در فردیس و خورشید در کرج است.

استاندار البرز گفت: برای راه‌اندازی درمانگاه‌ها، مراکز بهداشت و کلینیک‌ها در استان نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده و استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x