تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
2

برگزاری هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج

  • کد خبر : 313490
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
برگزاری هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج

شهردار کرج از برگزاری هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج با ۲۰ رشته متنوع خبر داد.

– اخبار استانها –

 مهرداد کیانی شهردار کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج، گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج را با بیست رشته متنوع ورزشی اعم از فوتسال، والیبال، شطرنج، نینجوتسو و تعدادی دیگر از رشته‌ها برگزار کند.
 
شهردار کلانشهر کرج، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سلامت شهروندان و کشف استعدادهای ورزشی به منظور معرفی به هیئت‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: این مسابقات برای عموم شهروندان و با اولویت مناطق کم‌برخوردار برگزار خواهد شد.

مهرداد کیانی اضافه کرد: آخرین دوره برگزار شده مسابقات ورزشی محلات در سال ۹۶ ، شاهد حضور حدود ۱۵ هزار نفر بود که با توجه به استقبال سال‌های گذشته و علاقه شهروندان به این مسابقات، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزار نفر در هفتمین دوره مسابقات ثبت نام کنند.

وی، با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای سلامت و همچنین شور و نشاط اجتماعی اضافه کرد: ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جامعه امروزی است که با گسترش آن در عمق محله‌های شهری می‌توان گام‌های بلند و مهمی در بهبود زندگی شخصی و اجتماعی افراد جامعه، سلامتی و بهروزی، نشاط شهروندی و حتی کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشت.

کیانی ضمن دعوت از تمامی مردم ورزش‌دوست شهر کرج جهت ثبت نام در مسابقات ورزشی محلات کرج افزود: شرکت در این مسابقات از شروع ثبت نام تا پایان آن، برای عموم شهروندان کاملاً رایگان بوده و پس از مسابقات پایانی هر رشته نیز، به نفرات برتر و تیم‌های قهرمان جوایز نقدی اعطا خواهد شد. 

بر این اساس علاقه‌مندان می توانند از پنج‌شنبه ۲۵ مردادماه لغایت ۱۰ شهریورماه از طریق شماره تلفن های ۳۲۷۱۹۲۷۰ و ۰۹۰۲۱۷۴۰۱۴۰ و ۰۹۰۲۱۸۴۰۱۴۰ ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x