تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
0

اعطای وام ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی بهسازی بافت روستایی

  • کد خبر : 313388
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷
اعطای وام ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی بهسازی بافت روستایی

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز از ساخت ۲۳ واحد مسکونی در روستای کم‌برخوردار گل‌دره با اعطای مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با ضمانت سفته زنجیره‌ای در بانک مسکن خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش «کمال مهر»؛ از کرج  میثم ستاری معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در بازدید  از ساخت ۲۳ واحد مسکونی در روستای کم‌برخوردار گل‌دره اظهار داشت: این واحدها در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به محرومیت ساکنان روستای گل‌دره از توابع شهرستان نظرآباد و عدم شرایط مناسب زندگی، بنیاد مسکن با مشارکت بانک مسکن و بنیاد مستضعفان اقدام به ساخت تعداد ۲۳ واحد مسکن در این روستا کرد.

سالاری عنوان کرد: جهت تامین هزینه‌های ساخت از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و کمک بلاعوض از محل تفاهم نامه‌های مختلف با سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد بهره‌گیری شده است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه به هر متقاضی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با ضمانت سفته زنجیره‌ای در بانک مسکن پرداخت گردیده است، خاطرنشان کرد: مطابق با تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان به هر متقاضی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض مابه ازای میلگرد و مقدار ۱۰ تن سیمان رایگان به تعداد ۲۰ واحد مسکونی و مطابق با تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه نیز به هر متقاضی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به تعداد ۲۳ واحد پراخت شد.

وی  گفت: با توجه به تفاهمنامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) به ۳ مددجو کمیته امداد نیز میبایست مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت گردد که تاکنون این امر برای یک خانواده انجام پذیرفته است.

 سالاری تصریح کرد: درمجموع هزینه هر کدام از واحد های ساخته شده  با متراژ ۵۵ متر مربع مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان می‌باشد و در ساخت  آنها از مصالح مرغوب استفاده شده است.

این مسئول در پایان گفت: بنیاد مسکن جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت، از مجریان مجربی که طرف قرارداد با ساکنان روستا می‌باشند استفاده کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313388

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x