حمیدرضا نامداری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد تماسهای مشترکین آبفای البرز با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت (مرکز ۱۲۲) طی پنج ماهه نخست سال جاری ۷۵ هزار و ۸۸ مورد است که این تعداد در مدت زمان مشابه سال گذشته ۸۸ هزار و ۴۲۳ مورد بوده است.
وی افزود: طی یکسال گذشته اقدامات فنی و مهندسی خوبی در مسیر تأمین آب شرب پایدار، پپیشگیری از قطع یا افت فشار آب و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب در سطح استان محقق گردیده که علی رغم ورود موج گرمای جهانی به منطقه و به تبع آن ناترازی تولید برق، شاهد حوادث جریان برق چاههای سطح استان به میزان هفت برابر افزونتر از سال گذشته هستیم.
نامداری گفت: در صدد هستیم تا با تمام توان و استفاده از ظرفیتهای موجود، نیاز مشترکین در زمان اوج مصرف آب شرب را برآورده ساخته و به بهترین نحو ممکن از تنش آبی جاری گذر کنیم.
انتهای پیام/