تاریخ : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 22 September , 2024
0

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث خانه جوان در کرج

  • کد خبر : 313364
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات احداث خانه جوان در کرج

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز از پیشرفت بالای۹۰ درصد احداث خانه جوان در کرج خبرداد.

– اخبار استانها –

مهران افشاری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به ضرورت افزایش خانه‌های جوان در کرج اظهار کرد: خانه جوان براساس دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور ایجاد بستری مناسب جهت فعّالیت جوانان فعّال و افزایش مشارکت آن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد شده است. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش استان البرز با اشاره به اینکه احداث خانه جوان در شهر کرج در راستای حمایت و توجه به نسل جوان اجرایی شده، افزود: با پیشرفت مطلوب احداث این پروژه تلاش خواهیم کرد تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد. 

مهران افشاری ادامه داد: خانه جوان کرج با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان در چهار طبقه که هر طبقه به مساحت ۳۰۰ متراست در حال تجهیز و تکمیل شدن است. 

وی گفت: این خانه جوان دارای سالن‌های همایش و اتاق کنفرانس است و می‌تواند فضای مناسبی برای فعالیت‌های اجتماعی جوانان باشد. 

افشاری با اشاره به اینکه خانه جوان فردیس نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال تکمیل است، ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان این دو خانه را امسال به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x