تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
1

خبرنگاران راویان امین و قابل اعتماد حوزه مدیریت شهری هستند

  • کد خبر : 313345
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷
خبرنگاران راویان امین و قابل اعتماد حوزه مدیریت شهری هستند

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، یکی از پیش نیازهای عصر امروز را اشراف بر اطلاعات و اخبار ارزیابی کرد و اصحاب رسانه را راویان امین و قابل اعتمادی خواند که به واسطه آنها، اخبار و اطلاعات در اختیار مردم و علاقمندان قرار می گیرد.

جمال بهشتی در گفت و گو با «کمال مهر»؛، روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفت و مقام بلند و شامخ شهید راه خبر شهید محمود صارمی را مورد تجلیل قرار داد.
بهشتی اذعان کرد: خبرنگاری حرفه ای پراسترس، زمانبر و دشوار است که اهالی خبر و رسانه به خوبی از پس این وظیفه برآمده وبا عشق و اعتقادی که به حرفه خود دارند کوشیده اند امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به بهترین وجه به انجام برسانند.
وی، بیان کرد: نقش رسانه در جریان رودخانه پرخروش ابزارهای متنوع ارتباط جمعی و پلتفرم های متعدد اجتماعی، نقشی بسیار مهم و حیاتی است که ضروری است فعالان این عرصه با آگاهی و اشراف بر این مهم، به ایفای هر چه بهتر این نقش بپردازند.
این مسئول با اشاره به تلاش های اصحاب رسانه برای همکاری مفید و موثر با مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد: مدیریت شهری یکی از ارکان مهم اداره شهر است که همواره می کوشد به واسطه تلاش اصحاب رسانه و خبر به انعکاس عملکرد و اقدامات خود بپردازد.
بهشتی ادامه داد: بدون شک همراهی و همکاری ارزشمند این قشر در جلب رضایت مردم از طریق انعکاس اخبار و فعالیت ها، قابل تقدیر و تجلیل می باشد.
وی اذعان کرد: به همین مناسبت مجموعه مدیریت شهری کرج کوشیده است مراسم تقدیر ویژه اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر را همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار به اجرا درآورد که امیدواریم بتوانیم از این طریق بخشی از خدمات و زحمات این عزیزان را جبران نماییم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x