تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
0

تصمیمات جدید برای تسهیل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری کرج

  • کد خبر : 313327
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
تصمیمات جدید برای تسهیل سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری کرج

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از تصمیمات جدید برای تسهیل سرمایه‌گذاری پروژه‌های شهرداری کرج در هشتمین جلسه کمیته فنی و بازرگانی خبر داد.

به گزارش «کمال مهر»؛، مهدی لطفی در حاشیه هشتمین جلسه کمیته فنی و بازرگانی که در محل سالن کنفرانس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: تصمیمات جدیدی برای تسهیل سرمایه‌گذاری و نحوه واگذاری‌ها گرفته شده است. وی افزود: گزارش هیئت کارشناسی واحدهای تجاری ایران زمین با حضور کارشناسان مطرح و مقرر شد گزارش تکمیلی کارشناسی بر اساس درخواست سرمایه‌گذار و با در نظر گرفتن شرایط ترک تشریفات جهت واگذاری به سرمایه‌گذار ضمن بررسی، مدل بهره‌برداری و نوع کاربری و جدول کارشناسی آن نیز ارائه شود. رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان داشت: بنا شد که اداره کل حقوقی نظریه خود در خصوص درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را در موارد فرآیند سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بدون الزام به تشریفات مناقصه و فقط با انتشار اطلاعات قراردادی در سامانه ستاد با پیشنهاد کمیته فنی بازرگانی و تشخیص کمیسیون معاملات و تصویب شورای اسلامی مربوط انجام می‌شود را ارائه کند.
وی دو بند (در مواردی که آورده شهرداری /دهیاری و سرمایه‌گذار یا شریک، هر دو شامل اموال غیر منقول (اعم از عرصه و اعیان) باشد) و (فروش سهم الشرکه یا منافع متعلق به شهرداری /دهیاری صرفاً به سرمایه‌گذار یا شریک، مطابق ارزیابی هیئت کارشناسی رسمی دادگستری با توضیحات کامل و مصداق قرارداد ایران زمین اعلام کند) را از موارد پیشنهاد شده در قرارداد پیشنهادی نام برد. لطفی با اشاره به پل‌های عابر پیاده در سطح شهر گفت: از دیگر تصمیمات این جلسه اعلام کتبی اولویت احداث پل‌های عابر پیاده در سطح شهر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج به سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج برای درج در اسناد مناقصه بود. وی اضافه کرد: مطالعات عارضه سنجی TOD (توسعه، بهره‌برداری با نگاه حمل و نقل محور) پروژه مهرویلا جهت ارائه به کمیسیون ماده ۵ به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ارسال شود.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=313327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x