تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ترافیک سنگبن ونیمه سنگین در جاده های کشور/ وضعیت جوی در کلیه محور ها آرام است

  • کد خبر : 30915
  • 04 فروردین 1393 - 8:25
ترافیک سنگبن ونیمه سنگین در جاده های کشور/ وضعیت جوی در کلیه محور ها آرام است

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیکی راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راهها و محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

کمال مهر:سرهنگ حمیدی  گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی در محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل کسیل نرافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی بیان کرد: در محور هراز محدوده آب اسک ، آزاد راه تهران – قم محورهای اصفهان – شیراز ،اصفهان – کاشان ،قزوین – زنجان ،سیرجان – بندرعباس ،باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از پل کلاک تا پل فردیس و باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین از پل مهر شهر تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیکی راههای کشور در خاتمه عنوان کرد: بر اساس این گزارش در کلیه راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

* ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس(به روز رسانی ساعت ۲۰:۳۰)؛

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک در ابتدای محور کرج چالوس ( ار میدان امیر کبیر تا کیلومتر ۵ و از شهرستانک تا تونل کثیر  سنگین  گزارش شده است.
این مقام مسئول پلیس بیان کرد: در محورهای هراز , قزوین رشت , اصفهان تهران , اصفهان کاشان , آزادراه تهران قم , آزادراه تهران کرج , آزادراه کرج قزوین و محور قزوین رشت نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور ترافیک عادی روان گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: در کلیه راهها و محور های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

*ترافیک نیمه سنگین در محور هراز(به روز رسانی ساعت۱۶:۱۵)؛
سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استان سمنان ارتفاعات محورهای توسکستان به شاهرود و فولاد محله به کیاسر بارش برف گزارش شده و در سایر راههای و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین  اساس وضعیت ترافیکی محورهای هراز , قزوین رشت , اصفهان تهران , اصفهان شیراز , چمن بید به بجنورد , سیرجان به بندرعباس و کرج – چالوس نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت جوی عادی و روان است.

*ترافیک نیمه سنگین در محور اصفهان – تهران (به روز رسانی ساعت۱۳:۵۵)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی در طول محور کرج – چالوس، محور هراز محدوده لاهیجان، محور قزوین – رشت، محدوده لوشان، استان اصفهان محور اصفهان – تهران و اصفهان و شیراز استان خراسان شمالی محور چمن بید – بجنورد، استان کرمان محور سیرجان – بندرعباس، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در خاتمه بیان کرد: در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

*محور تربت حیدریه – مشهد بازگشایی شد(به روز رسانی ساعت۱۳:۱۷)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: محورهای توسکستان – شاهرود، شاهرود – آزادشهر، تربت حیدریه – مشهد که شب گذشته به علت برف و کولاک مسدود شده بود با کار امدادی شبانه روزی از ساعت ۸ صبح امروز محورهای نام برده بازگشایی شدند.

این مقام مسئول پلیس خاطرنشان کرد: محور شمشک به دیزین به علت عدم ایمنی لازم، محور شهداد – نحبندان در استان کرمان به علت طغیان رودخانه‌های محلی و محور قم – گرمسار به علت عملیات راهسازی مسدود است.

*بارش پراکنده برف و باران در راههای کشور (به روز رسانی ساعت۱۳:۰۵)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، استان سمنان محور شاهرود – آزاد شهر، شاهرود – توتتسان و محور فولاد محله به کیاسر بارش پراکنده برف گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان، محور زاهدان – بم بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*ترافیک در شهرهای بزرگ پرتراکم است(به روز رسانی ساعت۱۲:۲۹)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک در محور کرج – چالوس به صورت مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است و در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک روان است.

وی در ادامه عنوان کرد: در  حوزه درون شهری در شهرهای بزرگ زیارتی و سیاحتی بار ترافیکی پرحجم و همراه با تراکم است و حتی در استانهای کشور از جمله بوشهر و هرمزگان نیز شاهد بار ترافیکی هستیم به گونه‌ای که در ۳۰ کیلومتری شهرها نیز تردد افزایش یافته است.

این مقام مسئول در خاتمه بیان کرد: ترافیک سومین روز از سال جدید به نسبت روزهای گذشته کاهش یافته است.

*۳ هزار مسافر نوروزی در برف و کولاک گرفتار شدند (به روز رسانی ساعت۱۲:۱۰)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته در محور تربت حیدریه به مشهد به علت برف و کولاک سه هزار مسافر نوروزی در جاده گرفتار شدند که با توجه به امدادرسانی‌ها مسافران از این گرفتاری رها شدند و خوشبختانه اهالی روستای سنگسر به مسافران گرفتار شده در برف پناه دادند و در این موضوع نقش مهمی را ایفا کردند و با پذیرش مسافران حس نودوستی را در سال نو ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در برف و کولاک به کسی آسیب جدی وارد نشده است.

*بارش برف و باران و ترافیک نیمه سنگین در راههای کشور(به روز رسانی ساعت۱۱:۳۰)

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی در استان البرز محور کرج – چالوس به صورت مقطعی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است این مقام مسئول پلیس در خاتمه عنوان کرد: ترافیک در سایر جاده‌ها و معابر کشور عادی و روان گزارش شده است.

* تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده‌های برفی ممنوع است (به روز رسانی ساعت۱۰:۵۳)

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی ترافیک در محور کرج – چالوس به صورت مقطعی نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و استان مازندران محور گدوک بارش برف گزارش شده است.

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور در خاتمه بیان کرد: در استانهای مازندران، سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام است.

گفتنی است، تردد کلیه وسایل نقلیه در جاده‌های برفی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 *بارش برف در محورهای کشور (به روز رسانی ساعت۱۰:۲۰)

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : براساس آخرین وضعیت جوی دریافتی از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در اکثر استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان و استان مازندران محور گدوک بارش برف گزارش شده است.

وی در خاتمه اظهار داشت: در استانهای مازندران و سیستان و بلوچستان بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x