تاریخ : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 23 September , 2024
0

قسمت هفتم رئالیتی شوی «ناتو» با ساختاری متفاوت منتشر شد

  • کد خبر : 305763
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
قسمت هفتم رئالیتی شوی «ناتو» با ساختاری متفاوت منتشر شد

در قسمت هفتم رئالیتی شوی «ناتو» با تغییرات بنیادینی نسبت به قسمت‌های قبل روبه‌رو بودیم.

به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:

طبیعتا اولین نکته‌ای که هنگام تماشای قسمت هفتم «ناتو» در رابطه با بازیکنان به‌چشم می‌آید، ۵نفره شدن مسابقه است. بنابراین تعداد بازیکنان حذف‌شده توسط ناتو از سه نفر در هر قسمت به دو نفر کاهش یافته است. جدا از آن، شاهد تغییرات مهم دیگری هم هستیم. از یک‌طرف محمدرضا علیمردانی در میانه‌های قسمت هفتم توضیح می‌دهد که از این به‌بعد اگر ناتوی مسابقه در رسیدن بازیکنان به پاسخ درست حداقل ۴ پرسش مطرح‌شده تلاشی نکند، حتی اگر در انتها شناسایی هم نشود هم ممکن است جایزه را دریافت نکند. از سوی دیگر شکل حذف گزینه یا راهنمایی‌های دیگر هم تغییر کرده است. تا کنون معیار کمک گرداننده به بازیکنان چندان مشخص نبود. اما حالا این امر بر اساس چالش انجام می‌گیرد؛ به این معنی که هر بار بازیکنان نیاز به راهنمایی داشته باشند، گرداننده چالشی را مطرح می‌کند که بازیکنان باید از پس آن برآیند و در این صورت می‌توانند از کمک بهره‌مند شوند.
در نحوه فعالیت گرداننده هم تغییرات مهمی دیده می‌شود. در قسمت هفتم «ناتو» شاهد این بودیم که محمدرضا علیمردانی بیش از قسمت‌های قبل با بازیکنان وارد کنش‌وواکنش شده و در حدس‌زدن ناتوی مسابقه مشارکت می‌کند.
می‌توان گفت بهترین تغییرات «ناتو» در همین بخش انجام شده است. بخشی از نقاط ضعفی که در قسمت‌های قبلی «ناتو» قابل مشاهده بود حالا حذف شده یا به‌شکل محسوسی کاهش یافته است و می‌توان امیدوار بود که از این به‌بعد با مسابقه قاعده‌مندتری روبه‌رو باشیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=305763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x