به گزارش گروه آی تی «کمال مهر»:
۵- تاریخ ثابت می کند میان زمان و میزان بهره مندی از ابزارهای جدید ارتباطی و توسعه و پیشرفت انسان ها و جوامع ارتباط مستقیم برقرار است. می توان به مسوولان پیشنهاد کرد راه را برای ورود این اختراع جدید به بازارهای ایران مهیا و برای خرید آن توسط مدارس، نوجوانان و جوانان یارانه یا وام بدهند و کمک کنند. همانطور که برای واکسن کرونا، جهانی در انتظار و تکاپور بود.
۶- این اختراع جدید تنها یک ابزار ارتباطی است. آن را ممنوع نکنید. با ممنوعیت این ابزار جدید، خودمان را از محتوا، آگاهی، دانش و درک جدید محروم می کنیم.
۷- مارشال مک لوهان دانشمند ماندگار علوم ارتباطات ۶۰ سال قبل جمله معروفی دارد: رسانه، پیام است. پس این رسانه جدید هم با خود محتواهای جدید، معانی جدید و چهارچوب های جدید زندگی خواهد آورد.