تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
1

جلوگیری از تغییر کاربری ۱۷۰ هکتار از اراضی زراعی در اشتهارد

  • کد خبر : 305498
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
جلوگیری از تغییر کاربری ۱۷۰ هکتار از اراضی زراعی در اشتهارد

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از اقدامات مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی به وسعت ۱۷۰ هکتار در اراضی موسوم به «مزرعه توحید» این حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش «کمال مهر» ؛ حسن علایی ثمرین گفت: قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تاکیدات متعددی در حوزه محورهای فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها درحوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری های غیرمجاز است.

او افزود: در حوزه قضایی اشتهارد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری واقع در اراضی پلاک ثبتی ۱۱۵۹ موسوم به «مزرعه توحید» آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد گفت:  در این عملیات تعداد قطعات تفکیک شده ۶۰ مورد، دیوارکشی ۲۰ قطعه به متراژ ۳۲۰۰ متر، بنا و ویلای در حال ساخت ۱۰ مورد، استخر ۱۰ مورد، فنس کشی با پی ممتد ۳۰ فره با سطح اشتغال ۲هزار و ۵۰۰ متر، محوطه سازی ۴۰ مورد، دپوی مصالح ساختمانی پنج مورد اعمال قانون شد.

او مساحت اراضی آزادسازی شده را ۱۷۰ هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی بر اساس ارزیابی انجام شده نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

منبع:صدا وسیما البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=305498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x