تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
1

مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه ۹ کرج شدت می‌گیرد

  • کد خبر : 302334
  • 13 خرداد 1402 - 14:03
مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه ۹ کرج شدت می‌گیرد

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: مقابله و تشدید نظارت‌ها بر روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز جزء اولویت برنامه‌های سال جاری در منطقه است.

به گزارش «کمال مهر»:

مهدی رشیدی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ باتأکید بر جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز اظهار داشت: نظارت‌ بر روند ساخت وسازها در این منطقه از موضوعات اولویت داری می‌باشد که با توجه به تمهیدات‌اندیشیده شده روند نظارت‌ها برساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با این پدیده انتظار می‌رود درسال جدید بادقت و شدت بیشتری پیگیری شود.

رشیدی استفاده از ابزارهای نظارتی را ایجاد سدی در مقابل ساخت‌وسازهای غیرمجاز دانست و با اشاره به اینکه شهرداری منطقه اهتمام ویژه‌ای در انجام امور صدور پروانه ساختمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد، تسهیل در امور صدور پروانه ساختمانی را از جمله اقدامات و راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز عنوان کرد.

وی بیان کرد: با صدور حکم قضایی و همکاری مأمورین انتظامی و افزایش تعداد اکیپ‌ها، مقابه با ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه شدت گرفت.

رشیدی اظهارکرد: اداره پیشگیری کنترل ونظارت و دستگاه‌های متولی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرقانونی و غیرمجاز باید بدون هیچ اغماضی قانون را اعمال و گزارش فعالیت روزانه خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه دهند.
 

منتشرشده در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=302334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x