تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
1

سرمایه‌گذاران طرح‌های خود در خصوص پروژه شهید ایرانی را ارائه دهند

  • کد خبر : 302331
  • 13 خرداد 1402 - 14:03
سرمایه‌گذاران طرح‌های خود در خصوص پروژه شهید ایرانی را ارائه دهند

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: نشست‌های متعددی با سرمایه‌گذاران که دارای طرح و ایده در خصوص پروژه شهید ایرانی هستند برگزار و طرح‌های مدونی نیز ارائه شده که در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

به گزارش «کمال مهر»:

مهدی لطفی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: هدایت و به کارگیری سرمایه‌های بخش خصوصی با هدف تأمین منابع پایدار برای توسعه همه جانبه و موزون زیرساخت‌های شهری در حیطه ماموریت مدیریت شهری و همچنین گسترش ارتقا خدمات به شهروندان ضروری است.

وی افزود: پروژه مجموعه رفاهی خدماتی شهید ایرانی که از جمله پروژه‌های ترکیبی با کاربردهای خدماتی، رفاهی و تجاری است و در بزرگراه کرج – قزوین جنب عوارضی سابق واقع شده، از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که با دسترسی مناسب و همجواری بزرگراه کرج – قزوین با هدف خدمت‌رسانی به مسافرین عبوری پیش‌بینی شده است.

لطفی اضافه کرد: مساحت کل محدوده حدود ۸ هکتار می‌باشد که متشکل از مجموعه فضای سبز، محیط بازی، نمازخانه و آلاچیق‌ها می‌باشد و در فضای حدود یک هکتار نیز ساختمان‌های خدمات رفاهی و جایگاه سوخت پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: تاکنون نشست‌های متعددی با سرمایه‌گذاران که دارای طرح وایده در خصوص پروژه شهید ایرانی هستند برگزار و طرح‌های مدونی نیز ارائه شده است که در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

لطفی بیان داشت: از کلیه افراد حقیقی و حقوقی دعوت می‌شود تا در صورت تمایل و آشنایی با پروژه مذکور طرح‌های پیشنهادی خود را به سازمان تحویل دهند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=302331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x