تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گروگانگیری برای ۸۰۰ هزار تومان/پسر ۱۶ ساله با تلاش پلیس نجات یافت

  • کد خبر : 30210
  • 28 اسفند 1392 - 8:03
گروگانگیری برای ۸۰۰ هزار تومان/پسر ۱۶ ساله با تلاش پلیس نجات یافت

افرادی که برای دریافت ۸۰۰ هزار تومان پسر ۱۶ ساله‌ای را به گروگان گرفته بودند، توسط پلیس تهران دستگیر شدند.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، شب ۲۵ اسفند ماه ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس اباد تهران از طریق تماس شهورندان با سامانه فویت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک فقره گروگانگیری در خیابان شریعتی مطلع و بلافاصله سریعا وارد عمل می‌شوند.

پس از حضور ماموران در محل، شخصی به هویت مجید به ماموران کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت: برادرم که حمید نام دارد توسط افرادی به گروگان گرفته شده و افراد گروگانگیر در تماس‌‌های مکرر خود به ازای آزادی برادر ۱۶ساله‌ام ۸۰۰ هزار تومان وجه نقد در خواست کرده‌‌اند.

به دنبال اظهارات مجید ماموران ضمن بررسی صحت و سقم موضوع و پس از اطمنیان از گفته‌های بردار پسر گروگان گرفته شده اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

در ادامه ماموران با ارائه آموزش‌های لازم و شیوه‌های نوین پلیسی به مجید توانستند طی یک قرار صوری حوالی میدان امام حسین در یک عملیات غافلگیرانه متهمی را که برای دریافت وجه آمده بود دستگیر و سریعا تحت بازجویی قرار دهند که متهم به ماموران اعلام کرد که نوجوان ۱۶ ساله به همراه همدستانش در خودروی آن طرف خیابان هستند.

لذا ماموران در اقدامی ضربتی ۳ متهم دیگر داخل خودرو را بازداشت و نوجوان ۱۶ ساله را در کمال سلامت نجات داده و به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد سرهنگ حسین اسماعیل زاده درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: انگیزه متهمان از گروگانگیری اختلاف حساب پدر پسر ۱۶ ساله با آن‌ها بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x